حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/08 شمسی | 2024/04/27 میلادی
سرمربی تیم فوتبال پیکان:

دو فینال سخت پیش رو داریم

دو فینال سخت پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شرایط ما در جدول به‌گونه‌ای است که نمی‌توانیم از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دیگر ماه‌های سال شرایط بهتری داشت و در ۳ مسابقه سختی که داشتیم نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. ما از این به بعد دیدارهای سخت‌تری خواهیم داشت و دو هفته فینال گونه برای ما وجود خواهد داشت.

او ادامه داد: همه بازیکنان از حساسیت بازی‌ها مطلع هستند و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول کسب کنیم. مدیران باشگاه تاکنون شرایط خیلی خوبی را برای ما فراهم کرده‌اند.

سرمربی پیکان افزود: تعاملی خوبی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی وجود دارد و پس از بازگشت به تعطیلات از آمادگی خوبی برخوردار هستند. تنها مشکل ما در این فصل سرما خوردن بازیکنان است که متأسفانه شاهد آن هستیم که در بیشتر اوقات یکی از بازیکنان دچار سرماخوردگی می‌شود و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که همه آن‌ها را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم.

عنایتی در خصوص جوان‌گرایی در پیکان و استفاده از بازیکنان جوان در دیدارهای لیگ برتر گفت: بحث استفاده از جوانان همیشه در تیم پیکان دیده‌شده و فقط مربوط به این فصل نیست؛ متأسفانه شرایط جایگاه ما در جدول به‌گونه‌ای است که ما نمی‌توانیم از تمام پتانسیل جوانان خود در بازی‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: میانگین تیمی پیکان ۲۴ سال است و ما هم مطابق برنامه‌ریزی باشگاه از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد. ۶، ۷ بازیکن جوان ما پتانسیل خیلی خوبی دارند و اگر قدر خودشان را بدانند مطمئن باشید که در فصل‌های آینده راهی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار خواهند شد.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از