حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
شکست امپراطوری رسانه‌ای غرب با نماز جمعه نصر
عضو هیات علمی دانشگاه لرستان مطرح کرد:

شکست امپراطوری رسانه‌ای غرب با نماز جمعه نصر

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان گفت: حضور مقام معظم رهبری و شرکت گسترده و پرشور مردم در نماز جمعه نصر هجمه امپراطوری رسانه‌ای غرب را شکست داد.

لیلا جوانمرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با بیان اینکه اقامه نماز جمعه روز گذشته به امامت مقام معظم رهبری از چند بُعد اهمیت داشت اظهار داشت: مردم لبنان و غزه علاوه بر رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، چشمشان به رهبری شهید سید حسن نصرالله بود اما اکنون که دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسیده است قطب رهبری مسلمین مقام معظم رهبری است به همین خاطر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بخشی از خطبه‌ها را عربی قرائت کردند.

وی «وحدت اسلامی» را یکی از ابعاد مهم نماز جمعه روز گذشته دانست و افزود: بعد از ضربه‌ای که ایران اسلامی به اسرائیل زد، هدف دشمن این بود که در جامعه ما ترس ایجاد کند تا جامعه ایران، نگران بازتاب انتقام اسرائیل باشند اما اقامه نماز جمعه روز گذشته به امامت مقام معظم رهبری و حضور پرشور و گسترده مردم این نقشه دشمن را خنثی کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان به حضورش در نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری روز گذشته نه تنها با طمأنینه برای قرائت خطبه‌های نماز جمعه آمدند و صحبت کردند (برعکس نتانیاهو موقع سخنرانی دستانش می‌لرزید و برگه سخنرانی تکان می‌خورد)، بلکه بعد از قرائت خطبه‌ها و نماز جمعه عجله‌ای برای رفتن نداشتند و بعد از نماز با آرامش خاطر با برخی مسئولان کشوری نیز احوالپرسی کردند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم برای شرکت در نماز جمعه روز گذشته تهران عنوان کرد: حضور مردم در نماز جمعه تهران باشکوه و بی‌نظیر بود به‌طوری که بسیاری از اقشار مختلف مردم از اقصی‌نقاط کشور خود را به تهران رسانده بودند تا در نماز جمعه شرکت کنند.

جوانمرد بیان کرد: امپراطوری رسانه‌ای دست رژیم صهیونیستی است به همین جهت بین افکار عمومی ترس افکنی می‌کند که بخشی از این ترس را تعداد محدودی از مردم چه در داخل و چه در خارج از کشور باور می‌کنند اما وقتی رهبر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از چند روز قبل اعلام می‌کند که در نماز جمعه نصر حضور پیدا می‌کند و مردم نیز با حضور پرشور خود لبیک به امام خامنه‌ای می‌گویند، هجمه رسانه‌ای دشمن شکست می‌خورد.

وی با اشاره به شکست قدرت رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گفت: با برپایی نماز جمعه روز گذشته به امامت مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم، شکست رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن رقم خورد.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت بین جامعه مسلمین اشاره و تصریح کرد: مسلما‌ً وحدت بین امت اسلامی سبب موفقیت آنها در برابر رژیم غاصب صهیونیستی می‌شود و به تعبیر امام خمینی (ره) اگر مسلمین مجتمع بودند و هر کدام یک سطل آب می‌ریخت اسرائیل را آب می‌برد. بنابراین اگر مسلمانان با این تعداد و قدرتی که دارند متحد شوند قطعاً رژیم صهیونیستی دوام نمی‌آورد.

وی اظهار داشت: همین میزان هم که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند حاصل وحدت بین جبهه مقاومت و تعدادی از مسلمین است بنابراین اگر همه مسلمانان متحد باشند قطعاً این رژیم کودک‌کش خیلی سریع و بدون هزینه از بین می‌رود و سرنوشت رژیم صهیونسیتی مطلقاً نابودی است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از