حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

راهیان‌نور احیاء‌کننده فرهنگ مقاومت است

راهیان‌نور احیاء‌کننده فرهنگ مقاومت است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: راهیان‌نور احیاء‌کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در نخستین جشنواره سروهای بلند و پنجمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد لرستان برگزار شد، اظهارداشت: برای برنامه امروز سه عنوان درنظر گرفته شده که یکی از آن‌ها تشکر از خادمان شهداست، همه ما باید شاکر خداوند باشیم که به شهدا خدمت می‌کنیم.

وی افزود: برنامه دوم امروز گرامیداشت شهداست، ما چیزی جزء خلوص، پاکی، صفا، صمیمیت و روحیه معنوی و انقلابی از زندگی شهدا دریافت نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ما معجزات شهدا را در جامعه می‌بینم، تصریح کرد: امروز محل دفن شهدا به امامزاده تبدیل شده ‌است، شهدای گمنام مرجع و ملجاء جوانان ما هستند و مردم برای رفع مشکلات خود به شهدا توسل می‌کنند.

سردار باقری عنوان کرد: شهدای غریب سومین موضوع جلسه امروز است، همه شهدای ما غریب و مظلوم بودند، این ۱۶ اسیر شهید نیز مظلوم و غریب بودند و ملت ما در عین مظلومیت مقتدر است.

وی بیان کرد: امروز از ظرفیت راهیان‌نور برای مقابله با جنگ عظیم شناختی دشمنان استفاده می‌کنیم و تحولات در حوزه‌های مختلف، آثار و برکات فردی و شخصی راهیان‌نور را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه راهیان‌نور احیاء‌کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از شاخصه‌های گفتمان انقلاب اسلامی شهادت، شهادت‌طلبی و زیر بار ظلم و ستم نرفتن است، جوانان ما در راهیان‌نور با شاخصه‌های گفتمان انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

سردار باقری با بیان اینکه راهیان‌نور باعث شکر نعمت امنیت است، اظهار داشت: حضور در مناطق راهیان‌نور سبب می‌شود جوانان شاکر شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشند، از سراسر کشور رژه به سمت مناطق دفاع مقدس انجام می‌شود و دشمن وقتی قدرت نمایی ما را می‌بیند عقب نشینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه راهیان‌نور به عنوان یک عامل برای بسیج مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: راهیان‌نور باعث انسجام، همفکری، همدلی و هم‌زبانی در مقابل تفرقه‌افکنی دشمنان می‌شود و راهیان نور روحیه انقلابی و ارتباط بین نسل‌ها را رقم می‌زند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه گریه جوانان ما در راهیان نور سندی بر باطل بودن دشمن و حقانیت جمهوری اسلامی است، گفت: دفاع مقدس و مناطق عملیاتی صحنه کارزار حق و باطل بود و ما باید این موضوع را به آیندگان انتقال دهیم، راه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا معنویت است که با خودسازی آغاز می‌شود.

وی گفت: یکی از نیازهای ما در جنوب محل اسکان است که به لطف خداوند هفته گذشته آئین کلنگ‌زنی اردوگاه شهید بروجردی انجام شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از