حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
مسئول بسیج کارگری لرستان خبرداد:

راه‌اندازی مرکز مشاوره حقوقی رایگان به کارگران

راه‌اندازی مرکز مشاوره حقوقی رایگان به کارگران

مسئول بسیج کارگری لرستان گفت: مرکز مشاوره حقوقی و قضایی رایگان به کارگران و کارفرمایان، هفته کار و کارگر در لرستان راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الله نریمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهارداست: پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هفته «کار و کارگر» نامیده شده است و در این هفته سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با تعامل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی کار و تشکل‌های کارگری برنامه‌های متنوعی را با رویکرد افزایش شأن و منزلت کار و کارگر و تلاش برای مشارکت مردم در تولید برگزار می‌کند.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ کار و تلاش در استان لرستان افزود: امروز به مناسبت هفته کار و کارگر، کارگران نمونه شرکت شیرپگاه لرستان تجلیل شدند.

مسئول بسیج کارگری لرستان با اشاره راه‌اندازی مرکز مشاوره حقوقی و قضایی رایگان به کارگران و کارفرمایان در هفته کار و کارگر عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدای کارگر، نشست صمیمی مدیران شورای هماهنگی کار و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با نماینده ولی فقیه در لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام، تجلیل و امتنان از کارگران نمونه از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر است که در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع حجاب و عفاف بیان کرد: در این هفته مسابقات فرهنگی و ورزشی برای کارگران خواهر و برادر برگزار می‌شود، همچنین از کارگران بخش خدمات بیمارستان‌ها تجلیل و از کارگران بستری در بیمارستان‌ها عیادت می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از