حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «دارابی»؛

راه رزمندگان اسلام راه امام حسین(ع) است

راه رزمندگان اسلام راه امام حسین(ع) است

شهید «یحیی دارابی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: از شما برادرانم می‌خواهم، راهم را ادامه دهید که راه رزمندگان اسلام راه سرور شهیدان امام حسین(ع) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید دارایی در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان کوهدشت به دنیا آمد؛ او در همان کودکی چهره‌ای درخشان و نورانی داشت و در دوران نوجوانی نماز می‌خواند. به دیگران بسیار احترام می‌گذاشت و موردعلاقه همه بود. با شروع جنگ تحمیلی که هنوز ۱۵ سال داشت وارد بسیج سپاه پاسداران شد.
چندین بار به جبهه‌های کردستان و سوسنگرد اعزام شد که هر بار شجاعتی از خود نشان می‌داد. در سال ۱۳۶۰ جهت تشکیل سپاه چغلوندی همراه با دیگر برادران پاسدار اعزام شد و بعد از اتمام مأموریت به خرم‌آباد آمد و از همان‌جا به جبهه خرمشهر اعزام شد و در عملیات بیت‌المقدس در سن ۱۷ سالگی به فیض عظیم شهادت نائل گردید.

وصیت‌نامه شهید یحیی دارابی:
با سلام بر امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی(ره)، مادرم، امیدوارم مرا حلال کنید؛ و از تو می‌خواهم خواهرانم را زینب گونه تربیت کنی و شما برادرانم راهم را ادامه دهید که راه رزمندگان اسلام راه سرور شهیدان امام حسین(ع) است. از برادرانم می‌خواهم امام(ره) را تنها نگذارند و درهرحال پیرو امام(ره) و آرمان‌های او باشید. برای من سیاه نپوشید و از تمامی اقوام و دوستان طلب حلالیت می‌کنم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از