حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

راویان مکتب شهید سلیمانی به مدارس اعزام می‌شوند

راویان مکتب شهید سلیمانی به مدارس اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: همزمان با هفته بصیرت، راویان مکتب شهید حاج‌قاسم به مدارس اعزام می‌شوند.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برنامه‌های هفته بصیرت، اظهارداشت: همزمان با گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های مختلفی توسط بسیج دانش‌آموزی استان در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها در مدارس با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، اعزام راويان مکتب حاج قاسم به مدارس است که تعدادی از راويان به مدارس متوسطه اعزام شده و در راستای سبک زندگی، نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و دفاع از ولایت، اخلاق و عبودیت صحبت می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در مدارس، تجلیل از خانواده‌های شهدا، معرف کتاب‌های مقاومت، اجرای پویش‌های مجازی از دیگر برنامه‌های هفته بصیرت در لرستان است.

حقیقی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت مراسم شهید سلیمانی برای نسل جوان پیامدهای مهمی را به همراه دارد، گفت: شهید سلیمانی یکی از اسوه‌های مهمی است که رسالت خود را به خوبی انجام داد و در این راه به شهادت رسید که با جهادتبیین می‌توان رشادت‌های شهید سلیمانی را به نسل جوان منتقل کرد.

وی عنوان کرد: باید در مدارس تلاش کرد که مسیر و هدف شهید سلیمانی برای دانش‌آموزان بیشتر بیان شود تا همه نسل جوان با جایگاه شهید سلیمانی آشنا شده و بتوانند در این مسیر حرکت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از