حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» در بروجرد برگزار می‌شود
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» در بروجرد برگزار می‌شود

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» با حضور بسیجیان در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، نورالدین نیازی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: لحظات حساسی از تاریخ در حال ورق خوردن است و وعده‌هایی که از طریق بزرگان داده شده، در حال وقوع است.

وی افزود: رهبری فرمودند پیچ تاریخی در راه است و امروز می‌بینیم جبهه‌ استکبار و جبهه مقاومت رو در روی هم قرار دارند و جبهه کفر در حال خاتمه‌ یافتن است لذا نشانه‌های عمده این است که شاهد افول آمریکا هستیم

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: امروز تقویت جبهه‌ مقاومت را می‌بینیم، اما دشمنان با ترور می‌خواهند اراده‌ها را بشکنند ولی موفق نخواهند شد و با تکیه بر خدا، پیروزی جبهه مقاومت قطعی و نزدیک است.

نیازی‌پور از برگزاری رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس»خبر داد و گفت: این رزمایش در دو سطح استانی و شهرستانی برگزار می‌شود که به دو صورت برنامه‌ریزی شده، بخشی از رزمایش در شهرستان دهم و یازدهم آبان و بخشی هم در مرکز استان برگزار می‌گردد.

وی بیان کرد: از ۶ گردان، سه گردان به مرکز استان اعزام خواهد شد و به مدت دو روز در آنجا خواهند بود و سه گردان دیگر هم در سطح شهرستان حضور دارند و برای انجام این ماموریت‌ها نیاز است همه دستگاه‌ها همکاری کنند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: همچنین چند روز پس از این رزمایش، رزمایش گردان‌های امنیتی برگزار خواهد شد که گردان‌های امام علی به مدت یک روز فعالیت خواهند داشت.

در ادامه غلامرضا شجاعی معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» ابلاغ شده که با حضور بسیجیان برگزار خواهد شد و هدف از این رزمایش، ایجاد آمادگی در سطح گردان‌ها و ارتقاء سطح دانش و مانور دفاعی و نظامی است که بسیجیان فعالیت خود را نشان دهند.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد نیز عنوان کرد: امروز در مقطعی است که رژیم‌صهیونیستی را با عزمی راسخ می‌خواهیم از بین ببریم و به عنوان تنها نظامی در دنیا هستیم که جلوی نظام ظلم ایستادیم.

وی بیان کرد: برگزاری این رزمایش یک آمادگی است و نگاه ما باید عملیاتی باشد و با آمادگی به سمت این موضوع برویم که در واقع با این رزمایش، قدرت نظامی ما نشان داده می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از