حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
ضرورت رسیدگی به مشکلات کارگران نساجی بروجرد
امام جمعه بروجرد مطرح کرد:

ضرورت رسیدگی به مشکلات کارگران نساجی بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: کارگران نساجی مشکل حقوق معوقه و بیمه دارند که رسیدگی به مشکلات کارگران ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: محور مقاومت و نیروهای حزب‌الله، محکم در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و تا نابودی جبهه کفر، نیروهای مقاومت در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به شهادت شهید سید هاشم صفی‌الدین، افزود: وی یکی از شخصیت‌های مهم حزب‌الله بود که خدمات قابل‌توجهی را در این مدت ارائه داد و در این مسیر نیز به شهادت رسید.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: این روزها ملت ایران در هر جای کشور برای کمک به جبهه مقاومت تلاش می‌کنند و این کمک‌ها سبب می‌شود تا دشمنان نابود شوند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده، گفت: این نوجوان بسیجی جان خود را برای وطن تقدیم کرد و بهترین الگو برای نسل جوان است و این نشان از تفکر بسیجی این شهید عزیز دارد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رژیم پهلوی خیانت‌های بزرگی را انجام دادند، یادآورشد: رضاخان و پسرش خیانت‌های بزرگی انجام داد و طلا و جواهرات زیادی از کشور خارج کردند و از هر هیچ خیانت و جنایتی دریغ نکردند.

حسینی به سالروز افشاگری امام راحل علیه کاپیتولاسیون اشاره و عنوان کرد: طبق قانونی که خودشان داشتند، مستشاران آمریکایی در این کشور دست به هر جنایتی می‌زدند و قانون کاپیتولاسیون را در دستور کار قرار دادند که امام راحل علیه این قانون اقدام کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات کارگران نساجی بروجرد ضروری است، گفت: حقوق معوقه و قطع بیمه از مهم‌ترین مشکلات کارگران است و در حق این کارگران ظلم می‌شود، علیرغم اینکه بارها در مورد مشکلات نساجی صحبت شده ولی متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از