حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

رشته‌های دانشکده پرستاری به ۵ رشته افزایش یافت

رشته‌های دانشکده پرستاری به ۵ رشته افزایش یافت

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تعداد رشته‌های دانشکده پرستاری بروجرد به ۵ رشته افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، عباس گودرزی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد اظهارداشت: پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر در زمان مورد نظر به بهره‌برداری رسید البته موانعی بود ولی کار پیش رفت و به سرانجام رسید.

وی افزود: به دلیل مشکلات فضای درمانی در این شهرستان، روزگاری بیماران در راهرو بستری می‌شدند ولی امروز در بروجرد در حوزه بهداشت و درمان قدم‌هایی برداشته شده است از جمله تکمیل و تجهیز بیمارستان آیت‌الله بروجردی(ره)، اورژانس هوایی، توسعه بیمارستان کوثر است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری تصریح کرد: در حال حاضر تعداد رشته‌های این دانشکده به پنج رشته افزایش یافته و شرایط برای دانشکده پزشکی فراهم شده است.

گودرزی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات این است که در این شهرستان دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شود که این اقدام سبب ماندگاری پزشکان خواهد شد که این مهم را پیگیری می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات بیشتر در حوزه بهداشتی و درمانی موافقت اصولی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی صادر شده است که با همکاری‌های صورت گرفته شاهد اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک به توسعه درمانی، برای ایجاد شعبه جدید تامین اجتماعی بروجرد مجوز صادر شده و اهتمام ویژه می‌طلبد تا این دو مطالبه هم انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از