حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
رشد ۲۰درصدی پذیرش دانش‌آموزان پلدختری در دانشگاه‌های کشور
سرپرست آموزش و پرورش پلدختر مطرح کرد:

رشد ۲۰درصدی پذیرش دانش‌آموزان پلدختری در دانشگاه‌های کشور

سرپرست آموزش و پرورش پلدختر از رشد ۲۰ درصدی پذیرش دانش‌آموزان این شهرستان در دانشگاه‌های برتر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد حسین آبسری شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور امسال که در سالن جلسات فرمانداری پلدختر برگزار شد با اشاره به اینکه مطابق آمار امسال ۷۶ نفر از دانش‌آموزان پلدختری موفق به کسب پذیرش از دانشگاه‌های برتر کشور شدند اظهار داشت: ۱۳ نفر در مقطع پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، ۳۱ نفر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و ۱۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های معلمی و دبیری پذیرفته شدند.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد قبولی داشته‌ایم افزود: امروز تعدادی از دانش‌آموزانی که در رشته‌های پزشکی پذیرفته شده‌اند و یک دانش‌آموز که در سطح کشور و جشنواره خوارزمی مقام دوم کشوری را کسب کرده، تجلیل به عمل آمد.

سرپرست آموزش و پرورش پلدختر عنوان کرد: طی دو ماه گذشته تمام هم و غم آموزش و پرورش ساماندهی زیرساخت‌های مدارس بود که در این رابطه ۴۰۰ میز و صندلی برای مدارس تهیه و در حال توزیع است تا نیازهای اولیه دانش‌آموزان تامین شود.

وی با اشاره به نارضایتی والدین از نداشتن وسایل سرمایشی در برخی مدارس، بیان کرد: ۱۷ کولر آبی و گازی در سطح مدارس شهرستان توزیع شد تا دانش‌آموزان با خیال آسوده‌ در مدارس به تحصیل بپردازند.

سرپرست آموزش و پرورش پلدختر با تاکید بر اینکه باید نیازهای اولیه دانش‌آموزان تامین شود تصریح کرد: ما به دنبال هوشمندسازی مدارس نبودیم چون هنوز در قدم‌های اولیه هستیم که باید در این راه به صورت جدی‌تر گام برداریم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از