حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
استاندار لرستان:

رویکرد ما اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

رویکرد ما اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

استاندار لرستان گفت: رویکرد ما در استان لرستان مصداق شعار امام (ره) و رهبری یعنی اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، ابوطالب شفقت امروز در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های لرستان اظهارداشت: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی‌اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمت‌گذار است.

وی خطاب به فرمانداران افزود: شما مسئول به‌کارگیری بدنه دولت و ایجاد اتحاد به‌ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعه یک وزارت هستید و در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت، این موضوع را از طریق وزارتخانه‌ها پیگیری می‌کنم.

استاندار لرستان عنوان کرد: وزارتخانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی بیان کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه اجرایی، رافع مشکلات استان است و با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد؛ لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

شفقت بر فعال کردن و پیشرفت روستاها تاکید کرد و گفت: ایجاد و ارتقاء خرد اقتصادی در روستاها بر پایه داشتن برنامه جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه‌نشینی شهری را کمتر خواهد کرد.

وی به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره و اظهارداشت: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از