حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

خونخواران تاریخ بشریت

خونخواران تاریخ بشریت

حمله به «بیمارستان المعمدانی» غزه یکی دیگر از جلوه‌های وحشی‌گری رژیم خونخوار صهیونیستی بوده که تحت حمایت اربابان خود یعنی آمریکای جنایتکار و اروپا رخ داده است.

به گزارش سفیرافلاک، این روزها غزه غرق خون مردم بیگناه فلسطین شده است. حوادث غزه، صحنه‌های دلخراشی از قتل‌عام بشریت بوده که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وضعیت امروز مردم فلسطین داغ سنگینی برای جهان اسلام است و این غم دردناک را نمی‌توان با زبان و قلم بیان کرد.

جنایات رژیم فاسد صهیونیست این روزها به اوج خود رسیده است و آمریکای جنایتکار پشتیبان این مستکبران طغیانگر است.

 

خوی درندگی رژیم منحوس صهیونیست

شب گذشته خوی درندگی رژیم منحوس صهیونیست طغیان کرد و با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه نشان داد این رژیم خونخوار کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

حمله وحشیانه رژیم اشغالگر به بیمارستان المعمدانی غزه، مصداق بارز نسل‌کشی و جنایت جنگی است، حال جای سوال است دشمنان قسم خورده کشورمان که هر بار با دروغ‌پردازی‌های خود ادعای حقوق بشر می‌کنند و خود را دلسوختگان مردم می‌دانند الان کجایند و چرا لال شده‌اند و این قتل‌عام بشریت را نمی‌بینند.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: حمله به «بیمارستان المعمدانی» غزه یکی دیگر از جلوه‌های وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است که تحت حمایت اربابان خود یعنی آمریکا و اروپا و در سایه سکوت و انفعال برخی از سران کشورهای مسلمان منطقه صورت می‌گیرد.

وی افزود: عجیب اینجاست که قبل از این، رژیم صهیونیستی این بیمارستان را به عنوان مکان امنی معرفی کرده که مردم بتوانند برای در امان ماندن از حملات ددمنشانه رژیم منحوس، به آنجا پناهنده شوند اما همین بیمارستان هم مورد حمله ناجوانمردانه قرار می‌گیرد و بدتر اینکه از سلاح‌های نامتعارف در این حمله استفاده شده است.

کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا عنوان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی، با این حمله نشان داد که به هیچ قاعده انسانی و اخلاقی پایبند نیست و هیچ زبانی جز زبان زور و تهدید را نمی‌فهمد.

وی بیان کرد: سران کشورهای منطقه باید بدانند که اگر این سگ هار آمریکا را بر سر جای خود ننشانند، در آینده‌ای نزدیک، نوبت خود آنان هم فرا خواهد رسید کمااینکه در جنگ ۶ روزه‌ اعراب و اسرائیل و بعد از شکست اعراب مسلمان، مرزهای جغرافیایی خود را هم توسعه داد و اگر مبارزات شهادت طلبانه جریان مقاومت، با الهام از نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ایران نبود، همان ایده‌ شوم «از نیل تا فرات» پیاده شده بود.

 

حمله به بیمارستان نشانه ضعف و اضمحلال رژیم اشغالگر

امیری عنوان کرد: حمله به یک بیمارستان، از طرف رژیمی که ادعای داشتن یک ارتش قوی در تراز جهانی را دارد، نشانه‌ ضعف و اضمحلال نظامی رژیم جعلی هم می‌باشد و نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به چنان استیصالی دچار شده است که دست به هر حرکتی می‌زند و حتی از کشتن کودکان بیمار و مجروح هم ابایی ندارد.

وی یادآورشد: این جنایت، نوعی اتمام حجت با کسانی است که در مقابل این همه جنایت، زبان به کام گرفته و سکوت اختیار کرده‌ا‌ند و بر طبق روایات رسیده از معصومین، اگر کسی در آن سوی دنیا کشته شود و شخص دیگری در این سوی دنیا به قتل او راضی باشد در گناه قاتل، شریک است.

کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: همانطوری که نتانیاهو با مساعدت کشور آمریکا جنایتی را رقم زد که شاید برای خیلی از افراد غیر قابل باور است، (بمباران بیمارستان معمدانی) نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست.

وی با بیان اینکه عزای عمومی باید در تمام جهان اسلام اعلام شود، اظهارداشت: امروز جهان اسلام عزادار است، امروز تمام دنیا یک حرکت جهانی را آغاز کردند و به خیابان آمدند و در جهت محکومیت و به دنبال آن به دنبال حذف رژیم اشغالگر هستند.

 

جبهه مقاومت همیشه پایدار است

امیری افزود: آن‌ها می‌خواهند محور مقاومت را به زانو در بیاورند و می‌دانند در این بمباران‌ها فقط زنان و کودکان قربانیان هستند و مقاومت پایدار است و تا زمان اشغالگران از خاک مقدس فلسطین به کارشان ادامه می‌دهند، مردم کرانه باختری، قدس و تمام اردوگاه‌ها در برابر اشغالگران ایستادگی می‌کنند، ملت‌های عربی و اسلامی اعتراض خودشان را به این هشدار اعلام می‌کنند، این جنایت یک نقطه تحول در نبرد طوفان الاقصی است.

وی عنوان کرد: سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل این ظلم جایز نیست، امت بزرگ اسلامی عزادار است. یکی از فجیع‌ترین جنایات بر علیه بشر همین جنایات بوده است که در تاریخ ثبت خواهد شد و روی سیاه آمریکا و انگلستان، فرانسه، ایتالیا و آلمان سیاه‌تر خواهد شد. این یک نقطه تحول است و دنیا این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا بیان کرد: باید یک بسیج عمومی در جهان اسلام در جهت جنایت صهیونیست تشکیل شود از جمله حشدالشعبی، فاطمیون و... همه در مقابل کفر بایستند. رژیم اشغالگر قدس به دست خودشان به فکر نابودی خودشان هستند.

بهرام بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک در رابطه با جنایات هولناک رژیم اشغالگر اظهارداشت: رژیم صهیونیستی به نمایندگی از جبهه استکبار جنایتی دیگر رقم زد. آن‌ها می‌دانند قتل‌عام غیرنظامیان و مخصوصا حمله به بیمارستان‌ها، آورده نظامی ندارد، بلکه باعث  بی‌آبرویی بیشتر می‌شود.

وی افزود: ظاهر امر این است که قصد فشار بر طرف‌های درگیر را دارند، شاید اینگونه باشد اما مگر مجاهدان فلسطینی چیزی برای از دست دادن دارند؟ 

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن‌ها برای شهادت خود و اهلشان به دنیا آمده‌اند. فلسطینیان به کمال نترسیدن از مرگ رسیده‌اند.

 

آسیب جدی رژیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد، زلزله طوفان الاقصی چنان شدید بوده و زیرساخت‌های مادی و معنوی رژیم منحوس آنقدر آسیب‌دیده که حیات و موجودیت رژیم اشغالگر را در معرض خطر قرار داده است.

بیرانوند تصریح کرد: به نظر می‌رسد برای پنهان کردن  آن فضاحت و شکست، اقدام به حمله به بیمارستان و قتل‌عام مجروحین، پزشکان و پرستاران کرده، یعنی می‌خواهند تلخی و تبعات شکست طوفان الاقصی را در سایه این آبروریزی و فضاحت پنهان کنند.

وی خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی یک عملیات نقطه‌زن بوده که گیجگاه حریف را طوری منهدم کرده که ترمیم‌ناپذیر است.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اما وعده خدا حق است پس از گردنکشی‌های مکرر رژیم صهیونیستی، خانه‌های آن‌ها به دست خودشان و البته مومنین تخریب خواهد شد و از سرزمین مقدس رانده می‌شوند.

امروز باید در مقابل گرگ‌صفتانی که هیچ بویی از انسانیت نبرده و جز زبان قتل و کشتار نمی‌فهمد ایستاد. این خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان نشان داد رژیم صهیونیستی روز‌های آخر‌ عمر خود را سپری می‌کند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از