حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/03/01 شمسی | 2024/05/21 میلادی
امام‌جمعه کوهدشت:

سران رژیم صهیونیستی در هراس به سر می‌برند

سران رژیم صهیونیستی در هراس به سر می‌برند

امام‌جمعه کوهدشت گفت: سران رژیم صهیونیستی الآن در هراس به سر می‌برند و علی‌رغم شرارت و جنایات وحشیانه‌ای که در غزه داشتند، در این میدان شکست خوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: رمضان با همه خوبی‌ها و معنویاتش به پایان رسید، ان‌شاءالله سعی کنیم حالت معنوی که از این ماه دریافت نموده‌ایم، تداوم داشته باشد، برخی سختی‌ها و گرفتاری‌ها در دنیا برای آزمایش انسان بوده و بایستی بدانیم که دنیا همواره محل امتحان الهی است.

 وی با اشاره به اینکه ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، افزود: دشمن هر جا بتواند ایجاد ناامنی می‌کند، وجود نیروهای مسلح بسیار مهم است چراکه امنیت ساز هستند و نقش بسزایی در این زمینه ایفا می‌کنند و به عبارتی نیروهای مسلح رکن تقویت‌کننده امنیت کشور به شمار می‌روند.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تبیین بیانات اخیر مقام معظم رهبری که راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور را مردمی سازی نمودن اقتصاد دانست، عنوان کرد: تمرکز اساسی در رشد تولید مخصوصاً در حوزه کشاورزی و صنعت، شناخت اولویت‌های اقتصادی کشور، ایجاد راهکارهای اصولی برای مشارکت مردم در اقتصاد، رفع موانع تولید، اعطا تسهیلات تبصره‌ای و... از موارد مؤثر در رشد تولید به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله حجاب در جامعه، تصریح کرد: بایستی الگو برای دنیا باشیم و برای رشد و ارتقاء در زمینه‌های مختلف متوقف نشویم و همین‌طور باقدرت روبه‌جلو برویم.

طهماسبی با اشاره به تحولات منطقه گفت: سران رژیم صهیونیستی الآن در هراس به سر می‌برند و علی‌رغم شرارت و جنایات وحشیانه‌ای که در غزه داشتند، در این میدان شکست خوردند؛ نتوانستند اسرای خود را نیز آزاد کنند، امیدواریم کشورهای اسلامی متحد شوند که رژیم صهیونیستی به‌زانو در خواهد آمد و متلاشی می‌شود.

امام‌جمعه کوهدشت وی ضمن تقدیر از دولت درزمینهٔ اجرای کالابرگ الکترونیکی، بیان کرد: امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس نمایشی بی‌نظیر رقم زدند، قطعاً سیلی سختی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد می‌شود وقتی قطع روابط اقتصادی کشورها در برابر این رژیم صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از