حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

سپاه جایگاه بلند و رفیعی در جهان دارد

سپاه جایگاه بلند و رفیعی در جهان دارد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سپاه با روحیه انقلابی توانسته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و رفیعی را در جهان به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران، اظهار داشت: دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با بصیرت و آینده نگری حضرت امام راحل، با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روند تکاملی انقلاب و آینده نظام و کشور با اتکا به عنایات ذات اقدس الهی، تضمین گردید.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های عظیم آن در مهندسی افکار عمومی جهانیان و آگاهی‌بخشی به جامعه بشری و ایجاد گفتمان استکبارستیزی و نفوذ به جغرافیای سلطه و استکبار‌، ضرورت تشکیل سپاه برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را مضاعف نمود.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای مبارک انقلابی با درهم آمیختن ولایت‌مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ روحیه انقلابی توانسته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و رفیعی را در جهان به دست آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به رشادت نیروهای سپاه گفت: رشادت جان بر کفان این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، کسب تجارب و نوآوری، مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم، حضور فعالانه در عرصه‌های جهادی، عمران، صنعت و آبادانی، محرومیت‌زدایی، ایجاد امنیت و آسایش میهن عزیز اسلامی و نیز حفظ امنیت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخیراً پیروزی در عملیات وعده صادق و دیگر عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: امید است در سایه توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و عمل به منویات نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای«مد ظله العالی» این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از