حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

سکوتِ خونین مدعیان حقوق بشر

سکوتِ خونین مدعیان حقوق بشر

مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و شهادت هزاران زن و کودک فلسطینی سکوت اختیار کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که بزرگ‌ترین جنایات تاریخ بشریت را علیه مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین انجام می‌دهد و نظام سلطه و استکبار در مقابل شهادت هزاران زن و کودک فلسطینی سکوت اختیار کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنایات شیطانی بیمارستان‌های نوار غزه را مورد حمله قرار داد اما سلبریتی‌های داخل کشور و اپوزیسیون‌های خارج‌نشین در مقابل شهادت هزاران فلسطینی سکوت کردند، بی‌شک در این جنایات هرکس سکوت کند شریک جرم رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیانش یعنی آمریکا، انگلیس و دیگر قدرت‌های نظام سلطه است.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی حملات متعددی را علیه مردم فلسطین انجام داد اما از حیوانی‌ترین کارهای آنها حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است. 

 

قتل‌عام جنون‌آمیز مردمی

طبق قوانین بین‌المللی نباید به بیمارستان‌ها حمله شود اما ارتش غاصب صهیونیستی با قتل‌عام جنون‌آمیز مردمی که به بیمارستان‌ها پناه می‌برند بار دیگر خوی حیوانی خود را نشان داد.

۲۵ مهرماه امسال اشغالگران رژیم جعلی صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه و غیرقابل توصیف بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و بیش از هزار انسان بی‌گناه و غیرنظامی را به شهادت رساندند.

 این پایان راه نبود و ارتش رژیم صهیونیستی ساختمان قدس در مجتمع بیمارستانی الشفاء را مورد هدف موشک قرار داد و در این حمله وحشیانه تعداد زیادی از مردم بی‌گناه مجروح و به شهادت رسیدند.

حمله به بیمارستان‌های اندونزی، المعمدانی، الشفاء، روانپزشکی و چشم پزشکی نوار غزه تنها بخشی از جنایات رژیم اشغالگر قدس است، حملات جنون‌آمیز، قتل‌عام خونین و کشتار هولناک مردم توسط رژیم غاصب صهیونیستی نشان می‌دهد آنها از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند، این تنش‌ها فقط باعث کشته شدن هزاران نفر از مردم مظلوم می‌شود و این ننگ تا ابد بر چهره عاملان و همدستان این جنایت باقی می‌ماند.

 

حمله به مراکز درمانی

تجاوز و حمله به مراکز درمانی، بمباران بیمارستان‌ها و کشتار مردم بی‌گناه مصداق بارز نقض حقوق بشر و برای همه دنیا غیرقابل قبول است، همه ملت‌های مسلمان و آزاده باید این کشتارهای وحشیانه را محکوم کنند و به یاری مظلوم بشتابند.

احسان یاوری در رابطه با جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیستی، اظهارداشت: در این زمان با وحشی‌گری، نژادپرستی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی مواجه هستیم، در اسناد بین‌المللی جنایت جنگی تعریف شده که این اسناد توسط حامیان رژیم صهیونیستی، قدرت‌های بزرگ دنیا، سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مورد تائید قرار گرفته است.

وی افزود: در این اسناد کوچاندن اجباری از یک منطقه به منطقه دیگر، حمله به بیمارستان و آمبولانس‌ها، کشتن زنان و کودکان و استفاده از سلاح‌های ممنوعه به ویژه بمب‌های فسفری و حرارتی ممنوع است و به عنوان جنایت جنگی محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: هر وجدان آگاه و بیداری این جنایات عظیم و فجیع را محکوم می‌کند، متاسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت پیشه کردند و حتی گاهی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، سران کشورهای اروپایی و آمریکایی که در موارد واهی فریادهای حقوق بشر آنها گوش عالم را کر می کند، امروز نه تنها سکوت کردند بلکه از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

یاوری بیان کرد: وجدان‌های آگاه و بیدار دنیا واقف و مطلع هستند و روز به روز چهره خبیث رژیم صهیونیستی برای مردم جهان آشکارتر می‌شود و خون به ناحق ریخته مظلومان فلسطینی چهره پلید آنها را آشکار و آشکارتر می‌کند.

علی محرابی‌راد در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان‌های نوار غزه، اظهارداشت: رژیم غاصب صهیونیستی با قطع آب و برق، کشتار مردم بی‌گناه تجمع کرده در بیمارستان و استفاده از بمب‌های نامتعارف به همه دنیا ثابت کرد جنایتکارترین جانوران هوشمندی هستند که زمین به خود دیده است.

وی افزود: جان دادن در لباس مقدس خدمت، افتخار بزرگی است و در این اتفاق به برادران و خواهران فلسطینی غبطه می‌خورم، آنها شرافت را با دستان خالی برای ما معنا کردند.

این دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: کاش می‌شد شانه به شانه مردم فلسطین جان دهیم و بیشتر از این با جنایتکاران در یک دنیا زندگی نکنیم.

 

ضعف رژیم صهیونیستی

رضا یوسفوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: این وقایع دردآور قلب همه را محزون کرده است، حمله به بیمارستان و قتل عام مردم مجروحی که هیچ سلاحی برای دفاع از خود ندارند نشان از اوج وقاحت، پست بودن و ضعف وجودی صهیونیست‌ها دارد.

وی افزود: این جنایات نشان‌دهنده این است که صهیونیست‌ها به چه درجه‌ای از ضعف و ناتوانی رسیده‌اند که برای گرفتن انتقام ضربه غیرقابل ترمیمی که به آنها وارد شد مجبور می‌شوند دست به چنین کارهای پست‌فطرانه‌ای بزنند.

این دانشجوی رشته پزشکی تصریح کرد: تمام جهانیان رژیم غاصب را شناخته و می‌دانند حمله به بیمارستان‌ها و مکانی که مردم از ناچاری به آن پناه برده‌اند، پایان کار رژیم صهیونیستی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از