حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی

شمس آذر سرسخت‌ترین حریف برابر استقلال

شمس آذر سرسخت‌ترین حریف برابر استقلال

تیم فوتبال شمس آذر در دیدار روز گذشته برابر استقلال تهران به یک رکورد ویژه برابر این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، تیم فوتبال شمس آذر روز جمعه ۳۱ فروردین و در ورزشگاه آزادی رو در روی استقلال تهران قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید و یک شکست دیگر در کارنامه سعید دقیقی در این فصل نوشته شد.

شمس آذر ابتدا سه گل دریافت کرد اما در ۸۳ و ۸۵ دو گل به استقلال زد تا امید هواداران این تیم به کامبک افزایش یابد اما فرصت‌های دیگر این تیم سودی نداشت تا بازی به سود استقلال به پایان برسد. دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

شمس آذر با دو گلی که در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند به یک رکورد ویژه در برابر استقلال دست یافت. شاگردان دقیقی تا پایان هفته بیست و چهارم به تنها تیمی در این فصل تبدیل شدند که توانسته‌اند در دو بازی رفت‌وبرگشت در مجموع چهار بار دروازه آبی‌ها را باز کنند. این در حالی است که استقلال در کنار پرسپولیس دارای یکی از بهترین خط دفاع‌های لیگ برتر است و سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان این تیم با ۱۴ کلین شیت در لیگ برتر رکورددار است.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از