حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/16 شمسی | 2024/10/07 میلادی
شهادت سید نصرالله سبب تداوم راه حزب‌الله می‌شود
رئیس حوزه علمیه پلدختر:

شهادت سید نصرالله سبب تداوم راه حزب‌الله می‌شود

رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر با بیان اینکه شهادت بزرگان و رهبران جبهه مقاومت دلیل حقانیت و پیروزی این جریان می‌شود گفت: ما وظیفه داریم در قِبال شهادت رهبران جبهه مقاومت، کنشگری و جهاد تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمتی ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیون پلدختر که در حوزه علمیه امام رضا‌ (ع) این شهرستان انجام گرفت اظهار داشت: این تجمعات جزو وظایف اصلی طلاب و حوزه‌های علمیه است و یکی از شاخه‌های اصلی جهاد تبیین که مقام معظم رهبری آن را واجب اعلام کردند، تبیین واقعیات امروز جامعه است.

وی بیان واقعیات جامعه و منطقه امروز را واجب عینی دانست و افزود: ما وظیفه داریم در قِبال شهادت رهبران جبهه مقاومت، کنشگری و جهاد تبیین کنیم.

رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر با اشاره به اینکه با شهادت هر شهیدی ما یک گام به پیروزی نزدیک‌تر می‌شویم عنوان کرد: جبهه مقاومت اگر می‌خواهد به هدف نهایی خود برسد باید شهدای عزیزی را تقدیم کند و همین شهدای بزرگ دلیل حقانیت ما و تداوم این نهضت و جهاد است.

وی با اشاره به اینکه دلیل حقانیت و پیروزی ما شهادت بزرگان جبهه مقاومت است بیان کرد: اسرائیل خیال می‌کند با شهادت سید حسن نصرالله حزب‌الله تمام شد ولی شهادت سبب تداوم راه و پیروزی حزب‌الله می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه اثبات حقانیت و ادعای ما شهادت بزرگان جبهه مقاومت است گفت: شهادت بزرگان ما خسران و مصیبت بزرگی است اما تا این شهادت‌ها نباشد پیروزی به دست نمی‌آید.

وی تصریح کرد: طلاب و جوانان فرماندهان و افسران جهاد فرهنگی و رسانه‌ای هستند و باید به شبهات بی‌اساس واکنش نشان داده و جواب دهند.

رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر با بیان اینکه جهاد تبیین امروز  وجوب عینی دارد افزود: همه ما باید در اینگونه مراسمات حضور فعال داشته باشیم، چون برپایی این مراسمات تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از