حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

شهادت اسماعیل هنیه سبب تضعیف جبهه مقاومت نمی‌شود

شهادت اسماعیل هنیه سبب تضعیف جبهه مقاومت نمی‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: شهادت شخصیت‌هایی مانند اسماعیل هنیه سبب تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهارداشت: ماهیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی همواره بر کارهایی مانند ترور و کشتار مردم بنا نهاده شده است و امروز این رژیم غاصب، حیات خود را در ترور شخصیت‌های بزرگ می‌داند.

وی افزود: شخصیت‌های بزرگ سیاسی که اسلحه هم به دست نگرفته‌اند، مورد هدف و ترور این رژیم غاصب هستند که این اقدامات دشمن نشان می‌دهد آن‌ها در بُن‌بست قرار گرفته‌اند و به دلیل شکست‌های پی در پی، دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اینکه این ترورها چهره مدعیان حقوق بشر را بیش از پیش برای جهانیان نمایان کرده است، تصریح کرد: این اقدام و ترورها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که مدام دَم از حقوق بشر می‌زنند و امروز چهره آن‌ها برای نسل‌های جدید آزادی‌خواه جهان در کشورهای مختلف آشکار شده است.

درویشی بیان کرد: در پشت پرده ترور شهید اسماعیل هنیه، دست پلید آمریکای جنایتکار و رژیم‌صهیونیستی به خوبی مشاهده می‌شود چرا که طراحی ترور شخصیت‌ها توسط شیطان بزرگ صورت می‌گیرد اما دشمن بداند که با چنین اقداماتی هیچگاه به اهدافش نخواهد رسید.

وی یادآور شد: ملتی که به شهادت می‌اندیشد، هیچگاه شهادت چنین شخصیت‌هایی سبب تضعیف جبهه مقاومت و یا تهدید نخواهد شد بلکه سبب عزم و جدیت جبهه مقاومت برای نابودی رژیم‌صهیونیستی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با تاکید بر اینکه این اقدامات دشمن، روند رو به زوال دشمن را هموارتر خواهد کرد، گفت: دشمن هر روز به نابودی و زوال نزدیک‌تر می‌شود و با اقتدار جبهه مقاومت، نابودی دشمن تسریع می‌شود.

درویشی عنوان کرد: امروز جهان اسلام باید یکپارچه در برابر این جنایت دشمن بایستد و چهره پرفریب دشمن برای جوانان روشن شود، دشمنی که برای رسیدن به هدف خود هیچ یک از قوانین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند و دست به ترور و جنایت می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت این بزرگان جبهه مقاومت، شهدای هسته‌ای، شهدای کنسولگری ایران در دمشق، جبهه مقاومت را مقتدرتر می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از