حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان مطرح کرد:

شهید آیت‌الله رئیسی الگوی کامل ولایتمداری

شهید آیت‌الله رئیسی الگوی کامل ولایتمداری

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: شهید رئیسی به عنوان نمونه و الگوی کامل ولایتمداری همیشه در برابر رهبر معظم انقلاب سر به زیر بود.

مهرداد امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، اظهار داشت: ما در زمان غیبت، امام خامنه‌ای را نائب امام زمان(عج) می‌دانیم و تمام افرادی که در این نظام مقدس فعالیت می‌کنند باید با در نظر گرفتن این مبنا سکان‌دار باشند.

وی شهید رئیسی را نمونه و الگوی کامل ولایتمداری دانست و افزود: شهید رئیسی همیشه در برابر رهبر معظم انقلاب سر به زیر بود و حتی در مراسماتی که رهبر معظم انقلاب حضور داشتند مستقیم به چهره ایشان نگاه نمی‌کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: شهید رئیسی شخصیتی بود که صداقت و کرامت را به عنوان دو عنصر مهم در قوه مجریه پایه‌ریزی کرد و حتی منتقدان صداقت را به عنوان یک اصل برای ایشان پذیرفته بودند.

امیری بیان کرد: توجه به قشر محروم و خدمت به مردم یکی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی است که در همه روزهای هفته مشغول خدمت بود و هیچ‌گاه تکبر و غرور در رفتار ایشان دیده نمی‌شد، ما یک فرد مخلص و صادق را از دست دادیم اما در عین خوشحالیم که مردم نشان دادند فعالیت‌های خالصانه را می‌بینند.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان تصریح کرد: شهید رئیسی به عنوان خادم‌الرضا رئوف و مهربان بود، ما یکی از شخصیت‌های دست پرورده انقلاب اسلامی را از دست دادیم اما طبق سخن رهبری، انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

امیری عنوان کرد: مراسم باشکوه تشییع شهید رئیسی نشان داد که مردم قدردان زحمات هستند، خدمت را می‌بینند و به خادم احترام می‌گذارند، شهید رئیسی این نکته را به مسئولان یادآوری کرد که اگر خالصانه و برای رضای خدا کار کنند خداوند به آن‌ها عزت و شرافت عطا می‌کند.

وی یادآور شد: سکوت رسانه‌ها نشان می‌دهد تشییع باشکوه بوده و مردم کار درست را انجام داده‌اند اگر دشمن کوچکترین ضعفی در حضور مردم می‌دید حتماً آن را نشان می‌داد.

امیری اظهار داشت: انقلاب ادامه دارد و زمان دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده است، بعد از گذر از این ناراحتی عمیق باید با برگزاری انتخابات پرشور شکست بزرگ‌تری را به رسانه‌های معاند تحمیل کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از