حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرماندار کوهدشت:

شهید رئیسی بدون ادعا به مردم خدمت می‌کرد

شهید رئیسی بدون ادعا به مردم خدمت می‌کرد

فرماندار کوهدشت گفت: شهید «آیت‌الله رئیسی» بدون ادعا و هیاهو به مردم خدمت می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد مرادی کفراج شامگاه شنبه در بزرگداشت مسجد امام رضا ع) شهرک امام خمینی(ره) کوهدشت، اظهار داشت: شهید «آیت‌الله رئیسی» بدون ادعا و هیاهو به مردم خدمت می‌کرد، رهبری معظم انقلاب فرمودند: راه، منش و برنامه‌های شهید رئیسی و خدمات ایشان باقدرت توسط دولت بعدی پیگیری خواهد شد و به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: این نظام مقدس با خون خادمان خود با شتاب بیشتری به سمت جلو حرکت خواهد کرد؛ آنچه ما بایستی در امورات روزمره خود و در ارتباط با خادمین ملت در دستگاه‌های اجرایی مدنظر داشته باشیم، ارتباط با خادمین در دستگاه‌های اجرایی و همچنین تعامل مثبت است و بایستی بدانیم که خدمت به مردم از بالاترین عبادات است، شهید رئیسی همه هم‌وغمش خدمت به مردم بود.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: اگر روش‌های مطالبه‌گری و هم‌چنین نیت‌ها خیرخواهانه باشد بر قلب‌ها حاکم خواهد شد و اگر مسئولان خودشان را خادم مردم ببیند شبانه‌روز برای مردم خدمت می‌کنند؛ یکی از اجتماعاتی که مسئولان بایستی پاسخگو باشد، حضور در مساجد است چراکه این محل، محور فعالیت‌های جامعه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در دولت کریمه شهید خدمتگزار و سیدالشهدای خدمت، خدمات خوبی در سطح نقاط مختلف کشور ارائه‌شده، شاید برخی در جریان خدمات نباشد و این در کوتاهی اطلاع‌رسانی دستگاه‌های خدمت‌رسان بوده است، ولی بسیاری از این موارد برای مردم قابل لمس است.

 مرادی کفراج گفت: پروژه چهار خطه کوهدشت به خرم‌آباد در این دولت فعال‌شده است و مردم این را مشاهده می‌کنند و هم‌چنین بیمارستان رازی شهرستان تاکنون پیشرفت خوبی داشته و فعال است؛ هم‌چنین مردم بخش طرهان مشاهده می‌کنند فعالیت احداث واریانت گردنه پای آستان در حال انجام می‌باشد و درمجموع پروژه فعال است.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: مردم اخیراً قریب به ۱۳ تا ۱۴ برنامه در بزرگداشت شهدای خدمت را در شهرستان برپا نموده‌اند که این نشان از این دارد که شهید رئیسی به دلیل خدماتش، در قلب مردم ماندگار است.

 وی افزود: در شهرستان برنامه‌های متنوع فرهنگی خوبی را نیز شاهد بودیم، یادواره‌هایی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش رشادت رزمندگان این دیار برگزار شد؛ در ایام اربعین نیز خدمات مطلوبی توسط مواکب مردمی شهرستان به زوار اربعین ارائه‌شده است به‌طوری‌که حضور زوار از اقصی نقاط کشور برای سفر اربعین مسیر کوهدشت نیز افزایش داشت.

مرادی کفراج گفت: برخی از پروژه‌های آب‌رسانی و پمپاژهایی که درگذشته غیرفعال بوده است، در دولت شهید رئیسی فعال‌شده است، ‌همچنین در این دولت نیوسایت‌های جدیدی را داشته که مشکل مردم در برخی نقاطی که مشکل مخابراتی و اینترنتی داشتند را برطرف ساخت.

فرماندار کوهدشت اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب کلیدواژه امید و تقویت آن بین مردم و مسئولان را بسیار مورد تأکید داشته‌اند، به‌طوری‌که در جلسه‌ای ایشان فرمودند: «امروز هر کس مردم را از آینده ناامید یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.»

وی تصریح کرد در شهرستان کوهدشت پروژه واریانت چنار (چهار خطه کوهدشت - خرم‌آباد)، در ۱۴ سال ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از سال ۱۴۰۰ تاکنون و به عبارتی در دو سال و نیم دولت شهید رئیسی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و درمجموع قریب به ۸۰ درصد پیشرفت داشته است؛ بیمارستان رازی کوهدشت، ۱۳۹۷ شروع شد و تا ۱۴۰۰، ۲۰ درصد و از ۱۴۰۰ تا الآن در مجموع ۵۶ درصد پیشرفت داشته است و… این‌ها مواردی از خدمات دولت شهید رئیسی در شهرستان کوهدشت بوده است؛ ان‌شاءالله با کمک همه دلسوزان در مسیر شهدا و خادمان ملت، بتوانیم نقش خود را ایفا کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از