حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان:

شهید رئیسی فرزند انقلاب است

شهید رئیسی فرزند انقلاب است

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: شهید رئیسی فرزند انقلاب است و از انقلابیون جزء خدمت انتظار نمی‌رود.

اردشیر منظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به اینکه مردم در تشییع شهدای خدمت وفاداری خود را نسبت به اصل ولایت و انقلاب نشان دادند، اظهار داشت: شهید رئیسی یکی از مسئولان بلند مرتبه کشور بود طبیعی است که غیرت هر ایرانی برای از دست دادن خادمان این کشور به جوش می‌آید.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی فرزند انقلاب است و از انقلابیون جزء خدمت انتظار نمی‌رود، افزود: رئیس جمهور و همراهانش مظلومانه در راه خدمت شهید شدند اما حضور پرشور مردم بسیار بزرگ‌تر از شهادت افراد است و این حضور حفظ انقلاب و کشور را نشان می‌دهد.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهادت رئیس جمهور هیچ خللی در کار نظام ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب وقتی می‌فرمایند خللی وارد نمی‌شود این پاسخی به دشمن است که هیچ آسیبی در کار مدیریت این کشور پدید نخواهد آمد و آرمان‌های کشور همچنان پابرجاست.

منظمی بیان کرد: هنگامی که مسئولان بلند مرتبه یک کشور از دست می‌روند انتظار این است که از هم پاشیدگی یا آشفتگی در کار مدیریت رخ دهد اما این نظام به پشتوانه مردم و رهبری ایستاده است و اگر پایه‌های نظام استوار نبود اینگونه رخدادها با این همه دشمن آسیب‌زا می‌شد.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران به ویژه دولت آمریکا و صهیونیست به هیچ وجه انتظار این جوشش و خروش را از مردم نداشتند همچنین بسیاری از کشور‌ها همدردی و محبت خود را نسبت به این سرزمین و شهدا نشان دادند و این اتفاق یک پیروزی برای کشور ما بود که دشمنان همچون همیشه ببینند که مردم چگونه پای کشور و انقلاب ایستاده‌اند.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که پایه‌ها و بنیان‌های کشور آنچنان استوار و پایدار است که هر کدام از مسئولان از دست بروند رودخانه پرخروش انقلاب، استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

منظمی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولان کشور، فرزندان راستین انقلاب و ولی فقیه که به کشور تعلق و دلبستگی دارند مانند شهید رئیسی کار می‌کنند، شهید رئیسی برای ملت کار می‌کرد و ما همچون ایشان افراد فراوانی را در کشور داریم که با دلبستگی زیاد برای دین، انقلاب و کشور کار می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از