حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

شهید رئیسی معیار‌ها را برای مردم روشن کرد

شهید رئیسی معیار‌ها را برای مردم روشن کرد

امام جمعه کوهدشت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی معیار‌ها را برای مردم روشن کرده است و در انتخابات پیشرو رئیس‌جمهوری را انتخابات خواهند کرد که خادم ملت و یار و یاور مقام معظم رهبری باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: عبادت در اسلام یک مفهوم گسترده و علمی دارد، انسان می‌تواند در تمام اوقات زندگی خود عبادت کند و در هر کاری که می‌کند قصد قربت الهی داشته و رنگی عبادی به آن دهد.

وی با اشاره به اهمیت نگاه عابدانه به‌صورت علما، افزود: عبادت فقط نماز نیست، بلکه ده جز دارد؛ از بالاترین عبادت، غالب شدن بر عادات و روش‌های غلط است.

امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، عنوان کرد: امروز، روز مقاومت و پایداری است، شهید عزیز، آیت‌الله رئیسی هشتمین رئیس‌جمهور مملکت امام هشتم، به‌مثابه یک امت بود که در روز ولادت امام رضا(ع) آسمانی شد و مردم نیز در تشییع این شخصیت بزرگ غوغا کردند.

وی تصریح کرد: خادم الرضا(ع) شهید رئیسی و همراهان ایشان، با شهادتشان، جمع شهیدان خدمت را نورانی‌تر کردند، میراث بزرگ شهید رئیسی این بود که تصویری امیدبخش و گران‌بها در تراز مدیریت انقلابی و خدمت‌رسانی از خود به نمایش گذاشت.

طهماسبی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی دارای عیار مدیریتی انقلابی والایی بود، ویژگی‌های معنوی و اخلاقی، اخلاص، زهد، فداکاری، امید و شجاعت، ولایتمداری، تعهد و... از ویژگی‌های برجسته ایشان به شمار می‌رود.

امام‌ جمعه کوهدشت بیان کرد: شهید رئیسی مردم را امیدوار کرد، این دولت فعالیت‌ها و کارهای خوبی داشته است، هم در کشور و هم در شهرستان ما خدمات خوبی داشتند؛ ایشان از حواشی دوری می‌کرد و مدام به فکر مردم بود و مدیریتی در تراز انقلاب داشتند، یک‌لحظه این مرد آسایش نداشت.

وی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی معیار‌ها را برای مردم روشن کرده است، به طوری‌که مردم با آگاهی، بصیرت و ولایتمداری خود، رئیس‌‌جمهوری را انتخابات خواهند کرد که خادم ملت و یار و یاور مقام معظم رهبری باشند.

طهماسبی با اشاره به اینکه کشور نیازمند تداوم خط مقاومت است، گفت: دنیا تحت تأثیر رفتار و کردار شهید آیت‌الله رئیسی بودند، یک‌لحظه در اطاعت از ولایت و خدمت برای مردم و نظام کوتاهی نکرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: امت با انتخاباتی باشکوه، بار دیگر از این امتحان سرافراز بیرون خواهند آمد، بارأی مناسب، با اراده، بینش و تبعیت از ولایت این را به اثبات خواهیم رساند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از