حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه موقت کوهدشت:

شهید رئیسی معیار خدمت‌رسانی را ارتقاء داد

شهید رئیسی معیار خدمت‌رسانی را ارتقاء داد

امام جمعه موقت کوهدشت ضمن تقدیر از خدمات دولت سیزدهم در کوهدشت،گفت: شهید رئیسی معیار خدمت‌رسانی را ارتقاء داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: در جامعه اسلامی بی‌عدالتی و رباخواری جزء صفات رذیله است و باید از آن دوری کرد؛ امروز دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غربی است، درحالی‌که سبک زندگی اسلامی بهترین سبک در جهان به شمار می‌رود.

وی افزود: بایستی زکات مال را دنبال کنیم و پرداخت کنیم و در جامعه این مسئله مهم زنده شود، در این راستا امربه‌معروف و نهی از منکر باید فعال باشد.

امام جمعه موقت کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع)، عنوان کرد: مردم در انتخابات پیشرو ان‌شاءالله با مشارکت مطلوب به میدان خواهند آمد و رئیس‌جمهوری اصلح را انتخاب خواهند کرد، یاد و خاطر شهدای خدمت را گرامی می‌داریم، شهید رئیسی معیار خدمت‌رسانی را ارتقاء داد.

وی با اشاره به تعاریف مقام معظم رهبری در وصف شهید رئیسی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در مظلومیت قرار داشت رهبری انقلاب در مورد این شهید عزیز فرمودند: دلم برای رئیسی سوخت، خدمات بسیار خوبی را در جامعه برای مردم انجام دادند و برخی این را نادیده می‌گرفتند.

گراوند عید غدیر را اتصال بین نبوت و امامت برشمرد و تصریح کرد: دولت شهید رئیسی در کشور برای بیش از پنج هزار روستا آب‌رسانی کرد و بزرگ‌ترین طرح آب‌رسانی را در کشور به نام غدیر را انجام داد، کارخانه‌هایی که تعطیل بود را احیا نمود و دیپلماسی مقتدرانه‌ای را ایجاد کرد.

امام جمعه موقت کوهدشت ضمن تقدیر از خدمات دولت سیزدهم در شهرستان کوهدشت، گفت: در شهرستان کوهدشت در دولت شهید رئیسی کارهای خوبی انجام شده است، پیگیری‌هایی که درزمینهٔ پروژه‌های مهمی همچون سد معشوره، بیمارستان رازی، جاده‌های مواصلاتی، پمپاژ آب و تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت شده است درصد قابل‌توجهی پیشرفت آن در دولت سیزدهم بوده است، نباید مسئولان را مورد هجمه قرار بدهیم، این مسئولان برای رضای خدا به میدان آمده‌اند، بایستی با وحدت کلمه بتوانیم با همدلی برای پیشرفت شهرستان فعالیت کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از