حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مطرح کرد:

شهید رئیسی نمونه یک رئیس‌جمهور مردمی

شهید رئیسی نمونه یک رئیس‌جمهور مردمی

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شهید رئیسی نمونه رئیس جمهور جهادی و مردمی است که در میان مردم بود و برای مردم تلاش می‌کرد.

هادی زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در این موقعیت که رئیس‌جمهور کشور شهید شده است وظیفه همه مردم است که در انتخابات شرکت کنند و رأی دهند.

وی شهید رئیسی را نمونه یک رئیس‌جمهور جهادی و مردمی دانست و افزود: الگوی خدمتی ما شهید رئیسی است چون در میان مردم بود و برای مردم تلاش می‌کرد، برخی افراد قصد داشتند شهید رئیسی را تخریب کنند که با شهادت ایشان آن‌ها برای حلالیت آمدند و به اشتباه خود اعتراف کردند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه شهادت حق شهید رئیسی بود، تصریح کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد و روزهای آینده بیشتر متوجه می‌شویم چه کارهایی توسط شهید رئیسی صورت گرفته که ما نمی‌دانستیم.

وی در رابطه با انتخاب رئیس‌جمهور آینده توسط مردم، بیان کرد: انتخاب ما باید رئیس‌جمهوری باشد که مطیع حرف رهبری باشد زیرا هرکس در کنار رهبر باشد عاقبت به خیر می‌شود، همچنین رئیس جمهور باید خادم، تلاشگر، جهادی و مردمی باشد و به دشمن ضعف نشان ندهد.

زینی‌وند عنوان کرد: این انتخابات با دیگر انتخابات‌ها فرق دارد و از همه مردم دعوت می‌کنم به کوری چشم دشمنان پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، قطعاً درصد مشارکت مردم در این دوره نسبت به انتخابات گذشته بیشتر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از