حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

شهید عبدیان در جنگ ۳۳ روزه حماسه آفرید

شهید عبدیان در جنگ ۳۳ روزه حماسه آفرید

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید قدرت‌اله عبدیان در جنگ ۳۳ روزه حماسه آفرید، دشمنان را در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خوار و زمین‌گیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار سرتیپ محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در مراسم یادواره ۴۵۱ شهید والامقام کوهدشت و شهید مدافع حرم قدرت‌اله عبدیان اظهار داشت: یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را گرامی ‌می‌داریم، طبق فرمودۀ قرآن شهدا زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

وی با اشاره به رشادت‌‌های شهدای کوهدشت در دفاع مقدس، افزود: سرداران و فرماندهان این شهرستان در دفاع مقدس رزمندگان میدان‌های سخت بوده‌اند؛ شهید عماد مغنیه یکی از طراحان اصلی شکست رژیم صهیونیستی در جنوبی‌ترین نقاط لبنان، در وصف شهید عبدیان فرمودند: قدرت‌اله عبدیان صاحب دویست سال تجربه است و در میدان‌های نبرد با رژیم صهیونیستی باصلابت می‌جنگد و در میدان‌های سخت سوریه باقدرت حاضر می‌شدند و افتخارآفرینی می‌کردند که نهایتاً به فیض شهادت نائل آمد.

 جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: قلم‌های علما شهیدان را پرورش می‌دهد، توصیه ما این است که با عالمان دینی محشور باشید؛ علمای دینی با بیانشان، قلمشان، هدایتشان و روشنگری‌شان، جامعه را به سمت خداوند متعال هدایت و شهید نیز با خونش جامعه را روشنی می‌بخشد و به سمت کربلا، صفا و مروه و مرکز وحی هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله روح‌الله کمالوند از دوستان امام راحل و بزرگوار، که در دوران نوجوانی با این مرد بزرگ آشنا شدم، از مبارزان بنام، باعث افتخار لرستان و عالمی بزرگ بودند، در خدمت آیت‌الله طاهری(ره) و آیت‌الله قاضی(ره) و علمای بنام دیگر نیز درس گرفتیم و دست‌بوس همه علما هستیم.

سردار فلاح‌پور گفت: سرداران بزرگی همچون سردار نوری، سردار کشکولی، سردار شاهرخی، سردار عبدالهی و هم‌چنین سردار باقرزاده که موردعنایت حاج قاسم سلیمانی بودند و دیگر بزرگواران، از افتخارات بزرگ این استان به شمارمی روند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیجی سرافراز شهید سید روح‌الله عجمیان بزرگ‌ترین سردار در افتخار ایران اسلامی است، ایشان شخصیتی بودند که در کف خیابان به مصاف ضدانقلاب رفت.

وی افزود: به همه توصیه می‌کنم، اگر کسی می‌خواهد با پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) محشور شود، مردم را دریابد و مردم‌دار و مردم یار باشد، امام حسن مجتبی(ع) در این زمینه فرمودند: کسی که یک حاجت مؤمن را برآورده کند از هزار سال عبادت با روزه، ثوابش بالاتر است.

سردار فلاح‌پور بیان کرد: جبهه مقاومت نظم نوین جهانی را تغییر داد، گفتمان و راهبرد امام راحل و رهبری انقلاب و فرماندهی میدانی شهید سلیمانی، با کمک سردار قاآنی و مجاهدان شهیدی همچون قدرت‌اله عبدیان  نقشه آمریکا را که به دنبال دهکده جهانی و تجزیه ایران،سوریه و منطقه بود را به نابودی کشاند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فتح ابوکمال به ذلت کشاندن آمریکا و رژیم صهیونیستی را در پی داشت، بیان کرد: شهید قدرت‌اله عبدیان در جنگ ۳۳ روزه حماسه آفرید، دشمنان را در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خوار و زمین‌گیر کرد، در عملیات‌های زیادی، نقش کلیدی، اساسی و برازنده‌ای داشت و خدماتی خداپسندانه و ماندگار برجای گذاشت.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی ۷۰ سال جنایت و نسل‌کشی و هفت میلیون نفر را آواره کرد، خواستند اجماع سیاسی و رسانه‌ای ایجاد کنند ولی نتوانستند، در عرصه نظامی نیز ناتوان شده‌اند و رو به افول رسیده‌اند؛ در عملیات وعده صادق پهبادهای ایران، کروزها و موشک‌های بالستیک ایران در اهدافی که مشخص‌شده بود نشست و دشمن را مورد هدف قرارداد و او را تنبیه کرد.

سردار فلاح‌پور بیان کرد: مقاومت غزه ادامه سلسله حرکت رسول‌الله در بدر، خیبر، تبوک و ... است، امروز مقاومت پیروز است زیرا خداوند متعال و حق پیروز است؛ دشمن به هیچ‌کدام از اهدافش نرسید و مقاومت هم چنان مشغول نبرد و مقاومت باصلابت است، رژیم صهیونیستی روزبه‌روز رو به ضعف و نابودی است، چراغ‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی روشن‌شده است، قطعاً مقاومت مقتدرتر، مبارزتر از قبل و مصمم در جبهه خود، علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارد.

 وی گفت: بزرگ‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی این بود که برای خدا کار می‌کرد، مردم‌دار و خستگی‌ناپذیر بود، شهید امیر عبدالهیان وزیر خارجه جهادی و مقاومت بود، شهید آل‌هاشم  نیز مثل شهدای محراب قبلی مردم‌دار و خاکی و افتاده بودند؛ شهدای همراه نیز، همه را خداوند متعال با شهدای دشت کربلا محشور کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از