حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
شهید نصرالله بر ‌عظمت اسلام افزود
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید نصرالله بر ‌عظمت اسلام افزود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهید نصرالله تحت ولایت رهبر معظم انقلاب، پرچمدار محور مقاومت بود که بر شکوه و عظمت اسلام افزود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در حاشیه مراسم اجتماع امت حزب‌الله در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این اجتماع عظیم و پُرشکوه که در شهر خرم‌آباد و در شهرهای استان شکل گرفت برای تقدیر، تعظیم و تکریم از راهی است که شهید و مجاهد کبیر شهید نصرالله در محور مقاومت پرچمدار آن بود.

وی افزود: شهید نصرالله تحت ولایت رهبر معظم انقلاب پرچمدار محور مقاومت و رهبری بزرگ، شجاع و مقتدر برای حزب‌الله لبنان بود که بر شکوه و عظمت اسلام افزود، نام شهید نصرالله مایه آرامش و امنیت برای آزادگان جهان و دلهره و آسیب برای دشمنان اسلام بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ما در این جریانات خسارت دیدیم اما خسارتی که بر دشمن وارد شد بیش از اینهاست.

وی بیان کرد: ما از راهی که انتخاب کردیم، از هشت سال دفاع و جنگ با دشمنان ملت ایران و دشمنان آزادگان جهان و از مسیری که شهدا طی کردند پشیمان نیستیم و داشته‌های مادی و معنوی که شهدا بعد از جنگ به ملت ما و ملت‌های مسلمان دادند قابل قیاس با قبل از دفاع مقدس نیست.

شاهرخی گفت: ما اگر مقابله نکنیم دشمن جنگ را به داخل کشور منتهی می‌کند، جوانان، بسیجیان و نوجوانان ما آماده هرگونه رویدادی برای مقابله با دشمن هستند.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما برای دفاع از ملت و مبارزه با رژیم صهیونیستی آماده‌اند و ممکن است این راه برای ما صدماتی داشته باشد اما دشته‌ها و منافعی که نبرد با رژیم سفاک صهیونیستی دارد بیش از این است که بخواهیم در مقابل نظام سلطه سکوت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هرجا که در مقابل و در جهاد با دشمن کودکشی که به مدارس، بیمارستان و... رحم نمی‌کند ضعف نشان داده شد، جسارتش بیشتر شد.

وی اظهار داشت: سید حسن نصرالله ظاهراً در میان ما نیست اما ما خدا، قرآن، امام عصر (عج)، اسلام و رهبر معظم انقلاب را داریم و ذره‌ای سستی در جسم، جان و روح ما وجود ندارد و برای مقابله با دشمن و محو کردن رژیم اشغالگر قدس جسور‌تر هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از