حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
یادداشت؛

شکستن هیمنه پوشالی رژیم‌ غاصب

شکستن هیمنه پوشالی رژیم‌ غاصب

همایون رهبران تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) نوشت: سیلی نیروهای مسلح به دشمن، هیمنه پوشالی رژیم غاصب را شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا، هر روز شاهد موفقیت و پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف هستیم اما پیشرفت ایران در عرصه نظامی و موشکی سبب حیرت جهانیان شده است.

فرزندان این سرزمین با پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانستند با تکیه بر توانایی‌های خود به چنان موفقیت‌هایی دست یابند که امروز این همه پیشرفت در جهان بی‌نظیر است.

طی این‌ سال‌ها استکبار جهانی دست به هر جنایتی زده تا به اهدافش برسد، کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع، ترور، بمباران و هزاران جنایات دیگر که هر کدام نشان از خوی وحشیانه و درنده آن‌ها دارد.

رژیم صهیونیستی با ترور، حوادث تروریستی و سایر جنایت‌ها، عزیزان زیادی را از کشور ما به شهادت رسانده که در ماه رمضان با حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق چند نفر از مستشاران نظامی را به شهادت رساند که همه این‌ها نشان دهنده ترس آن‌ها از جمهوری اسلامی ایران است.

بعد از این حادثه بود که ملت ایران یکصدا و یکپارچه خواستار انتقام و پاسخ سختی به دشمن بودند تا دشمن بداند که به فرموده رهبری دوران بزن در رو تمام شده و هر اقدامی از سوی دشمن با پاسخی سخت همراه است.

شب گذشته چندین فروند موشک و پهپاد از سوی نیروهای مسلح ایران به سمت رژیم‌صهیونیستی اصابت کرد که از همان لحظات اول، موجی از خوشحالی مردم ایران را به دنبال داشت و ملت ایران با آمدن به خیابان‌ها، با ندای الله‌اکبر به اقتدار کشور افتخار کردند.

این اتفاق در طول تاریخ بی‌نظیر بود چرا که بعد از شکل‌گیری رژیم‌صهیونیستی تاکنون هیچ کشوری نتوانسته اینگونه مقتدرانه و شجاعانه، مقر آن‌ها را موشک‌باران کند و خسارات‌های سنگینی به آن‌ها وارد کند.

در واقع از منظر حیثیتی این موشک‌باران سپاه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی سبب شد تا هیمنه پوشالی این رژیم جعلی شکسته شود که به همه دنیا ثابت شد پیش‌بینی مقام معظم رهبری در مورد اینکه فرمودند رژیم‌صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در حال محقق شدن است.

از شب گذشته تاکنون هراس و ترس بین نیروهای رژیم‌صهیونیستی به وفور مشاهده شده و صحبت‌هایی که در بین آن‌ها رد و بدل شده همگی بیانگر این است که شکست سنگینی خوردند و اُبهت پوشالی آن‌ها شکسته شده است، نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و این اقدام شجاعانه باید برای همیشه تاریخ نگاشته شود.

موشک‌باران سپاه علیه صهیونیست‌ها سبب شد تا معادلات بین‌المللی تغییر کند و ایران بار دیگر اقتدار و شجاعت خود را به همه دنیا نشان داد.

همه می‌دانستیم که انتقام ایران قطعی است ولی شب گذشته مشاهده کردیم که این انتقام بسیار گسترده و سخت از دشمن گرفته شد و عمق فاجعه در میان نیروهای رژیم صهیونیستی را می‌شود به خوبی دید، دشمن مجالی برای کتمان نداشت و پرده از خسارت‌های وارده به رژیم کودک‌کش برداشته شد.

یکی از مهم‌ترین برکات انتقام از دشمن این بود که از شب گذشته تاکنون شاهد انسجام و اتحاد بیشتر و مضاعف ملت ایران هستیم، ملتی که همیشه با اتحاد توانسته دشمن را ناامید کند، از آغاز این عملیات با مُشت‌هایی گرده زده همه در کنار هم به عزت و اقتدار این کشور افتخار می‌کنند.

اما آنچه امروز اهمیت بسیار بالایی دارد، پیوست جهادتبیین است، سیلی سختی توسط نیروهای مسلح ایران به دشمن زده شد و حالا باید در بخش‌ها و ابعاد مختلف جهادتبیین صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از