حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
‍ مدیر عامل آب منطقه‌ای لرستان خبر داد:

صدور مجوز بازتخصیص آب برای ۱۲صنعت لرستان

صدور مجوز بازتخصیص آب برای ۱۲صنعت لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: برای ۱۲ صنعت بزرگ استان لرستان مجوز بازتخصیص آب از محل پساب صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، داریوش حسن‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده در رابطه با ساماندهی و مدیریت استفاده از پساب اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی شركت آب و فاضلاب برای ۱۲ صنعت بزرگ استان لرستان مجوز بازتخصیص آب از محل پساب صادر شد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی موتورتلمبه‌ها، انهار سنتی و چشمه‌ها ۵۴۰ مجوز صادر شده است افزود: با این ساماندهی، حجمی معادل ۱۱۰۰ ليتر در ثانيه به روزرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: به منظور رفع مشكلات و معضلات پيش آمده برای پرورش ماهی‌ها نیز ۵۰ مجوز پرورش ماهی درسطح استان لرستان و ۳۷ حلقه چاه فلمن صادر شد.

وی بیان کرد: جهت تامین آب شرب، مجوز ۹۶ حلقه چاه جهت مصارف شرب و بهداشت در سطح استان برای شركت آب و فاضلاب صادر شده است و علاوه بر این برای چاه‌های فاقد پروانه بهره‌برداری نیز ۱۲۰ پرونده، بازديد ميدانی انجام و در كميته مديريت منابع آب مطرح شده که به منظور صدور مجوز پروانه بهره‌برداری به كميسيون رسيدگی به صدور پروانه‌ها ارسال شده است.

حسن‌نژاد گفت: در رابطه با طرح‌های گردشگری نیز ۲۱ مجوز برای تامين آب طرح‌های بوم‌گردی و گردشگر‌ی استان لرستان صادر شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از