حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
ضرورت خدمت جهادی در لرستان
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد:

ضرورت خدمت جهادی در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: گفتار درمانی در استان به اتمام رسیده و نتیجه‌بخش نیست، لرستان نیازمند اقدام و عملیات جهادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: گفتمان اصلی در نظام جمهوری اسلامی و دولت اسلامی خدمت به مردم است و افرادی که در نظام جمهوری اسلامی وظیفه خدمت‌گذاری را بر عهده دارند شأنیتشان خدماتی است که به مردم ارائه می‌دهند.

وی افزود: یک نوع خدمت، خدمتی است که در یک ساعت اداری مشخص شروع و تمام می‌شود و نوع دیگر خدمت، خدمت جهادی، شبانه‌روزی، با همت مضاعف، با شوق و اشتیاق و خستگی‌ناپذیر مانند آنچه که آن را در برخی از خدمت‌گذاران مانند رئیس جمهور شهید مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: پس از عبادت خدا، عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، محبوب‌ترین مردم در نزد خداوند کسی است که به مخلوق خدا خدمت کند و سرور، شادی و نشاط را به عموم مردم ارائه دهد، عمده مشکلاتی که ملت‌ها را رنج می‌دهد این است که برخی از حاکمان کارهایشان در راستای خدمت به مردم نیست یا کمتر در راستای خدمت به مردم است.

وی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به مردم ارائه شده است و با وجود مشکلات بیرونی و خارجی قطار سازندگی در نظام همیشه در حال حرکت است و هیچگاه متوقف نشده است که این جزو برکات نظام جمهوری اسلامی است.

شاهرخی گفت: در لرستان گفتار درمانی به اتمام رسیده و نتیجه بخش نیست، لرستان نیازمند اقدام و عملیات جهادی است، خدمات و پیشرفت‌های یکسان نیست و پیشرفت متوازن در کشور واقع نشده است برخی از استان‌ها مانند لرستان باوجود آب کافی، زمین حاصل‌خیز، معادن، نیروی انسانی متعهد و متخصص و... در جایگاه مناسبی در پیشرفت نیست.

وی تصریح کرد: بودجه استانی برای جهش و تحول در استان کافی نیست و اعتباراتی که به صورت متمرکز در اختیار مرکزنشینان است به اندازه کافی به لرستان اختصاص داده نمی‌شود بنابراین باید اقداماتی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وزارت کشور در حمایت همه جانبه از استاندارانش در حد و اندازه‌ای که بتواند مشکلات استان را حل کند حمایت نکرده است، اگر پس از چهار سال یا بیشتر پارسیلون، صدر فولاد، فولاد ازنا، سیمان خرم‌آباد و... به همین وضعیت باقی بمانند به تدریج استانداری در چشم مردم جایگاه خود را از دست می‌دهد.

وی اظهار داشت: سران قوا در یک فعالیت جمعی هستند و این فعالیت وقتی به نتیجه می‌رسد که همه اعضاء در آن جمع فعال باشند این جمع باید همه به انقلاب اسلامی و مبانی آن، ولایت فقیه و قانون اساسی باور داشته باشند. 

شاهرخی عنوان کرد: افرادی که در مراحل گوناگون انقلاب اسلامی نشان دادند با نظام زاویه دارند نباید در پُست‌های حساس باشند و افرادی که سابقه تملق در کارنامه خود دارند نباید در نظام جمهوری اسلامی عرصه‌ای برای تاخت و تاز آن‌ها باز باشد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از