حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان:

طرح «نشاط معنوی» در ۲۲ امامزاده برگزار می‌شود

طرح «نشاط معنوی» در ۲۲ امامزاده برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: همزمان با ایام تابستان، طرح «نشاط معنوی» در ۲۲ امامزاده لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: ایام تابستان، برای پُرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، طرح «نشاط معنوی» در ۲۲ امامزاده برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل کلاس‌های مختلفی از جمله قرآن، احکام و اردوهای درون استانی است که خوشبختانه هر ساله این طرح مورد استقبال نوجوانان قرار می‌گیرد و تا پایان مرداد ادامه دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: بهره‌گیری از فرصت اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت است تا دانش‌آموزان استعدادهای خود را شناسایی و شکوفا کنند و در این ایام مهارت و یا رشته فرهنگی خاصی را آموزش ببینند تا در آینده بتوانند از آن استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس‌زاده با اشاره به برنامه‌های ایام محرم و صفر، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام ، برگزاری زیارت عاشورا و برنامه‌های عزاداری در امامزادگان است که هر روز برگزار می‌شود که در همین راستا مبلغانی به مدارس، مساجد و امامزادگان اعزام می‌شوند تا بتوانند احکام و فلسفه مهم قیام عاشورا را به خوبی تبیین کنند.

وی خاطر نشان کرد: همایش رهروان زینبی، مراسم شیرخوارگان حسینی در امامزادگان، همایش احلی من العسل نیز در ایام محرم برگزار می‌شود و در روز تاسوعا و عاشورا نیز برنامه‌های ویژه این روزها اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از