حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

طرح زمستانی امداد و نجات هلال‌احمر آغاز شد

طرح زمستانی امداد و نجات هلال‌احمر آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: طرح زمستانی امداد و نجات هلال‌احمر از امروز در استان آغاز شد و تا پایان اسفند ادامه دارد.

محمد قدمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: هرساله طرح زمستانه هلال‌احمر با هدف ارائه خدمات به مردم در فصل سرد سال در جاده‌ها انجام می‌شود که از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی افزود: امسال ۱۹ پایگاه ثابت، ۶ پایگاه موقت، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات و ۱۰ مرکز پاسخگویی اضطرایی در استان آماده خدمت به مردم هستند و این طرح تا پایان اسفند ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر در راستای اجرای این طرح همیشه در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز مانند گرفتار شدن افراد و یا خودروها در برف، تصادفات و سایر موارد بتوانند خدمت‌رسانی نمایند.

قدمی بیان کرد: در مجموع ۳ هزار و ۸۵۰ نفر ساعت برای اجرای این طرح در استان لرستان آماده هستند و خودروها و امکانات هم در نظر گرفته شده تا به محض وقوع هرگونه حادثه و یا گرفتار شدن خودرو و افراد در برف، اقداماتی از قبیل اسکان اضطراری، توزیع بسته غذایی و رهاسازی انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از