حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت ادامه دارد

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت ادامه دارد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد گفت: از ابتدای مرحله اول این طرح تاکنون ۹۵ هزار ۴۱۴ خانوار در سطح استان از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سید فرهاد ناصری‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران، مهمترین دغدغه‌ این دولت را بهبود معیشت مردم و کمک به خانواده‌های کم‌درآمد دانست و اظهار داشت: در ادامه روند حمایت از اقشار کم‌درآمد، طرح جدید کالابرگ الکترونیک تحت عنوان «طرح فجرانه» کلید زده شد.

وی افزود: در قالب این طرح یک سبد ۱۱ قلمی جهت تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است که مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز امسال از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه طرح فجرانه از ۱۷ بهمن ماه امسال شروع شده است عنوان کرد: این طرح شامل دهک‌های یک تا هفت یارانه‌بگیران می‌شود که ۲۲۰ هزار تومان مابه‌التفاوت قیمت کالاهای مبنا با قیمت‌های امسال به‌صورت اعتبار برای هر فرد اختصاص می‌یابد و اعتبار آن مجزا از یارانه نقدی است و به هیچ‌وجه از یارانه افراد کسر نمی‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، تاکنون در سطح استان لرستان ۳۳۳ هزار و ۶۵۰ نفر استقبال کرده‌اند.

ناصری‌نیا به اجرای سه ماهه طرح مذکور از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت : مبلغ فوق، ۱۷ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و افراد واجد شرایط تا ماه آینده می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه توزیع کالاها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی انجام می‌گیرد اظهارداشت: کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ افراد نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: شهروندان بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نگران نباشند چون تا یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام خود اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از