حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/17 شمسی | 2024/05/06 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

اجرای طرح نور در راستای سلامت جامعه است

اجرای طرح نور در راستای سلامت جامعه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طرح نور مطالبه مردم و برای سلامت جامعه است که در راستای اجرای قانون حفاظت و حراست از عفت و پاکدامنی جامعه اسلامی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، در رابطه با اجرای طرح نور در لرستان، اظهار داشت: طرح ملی نور در راستای اجرای قانون حفاظت و حراست از عفت و پاکدامنی جامعه اسلامی اجرا می‌شود، آحاد مردم این مطالبه را از نیروهای انتظامی و فرهنگی داشتند که یک حراست از این واجب الهی یعنی عفاف و حجاب شکل بگیرد.

وی افزود: برخی شیطنت‌ها در بیرون از کشور برای تزلزل دختران و پسرانی که فرزندان نظام و ارزش‌های این انقلاب هستند صورت می‌گیرد، این شیطنت‌ها منجر به این شده که بعضی افراد ناخواسته یا نادانسته برخی از ارزش‌ها را نادیده بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه طرح نور مطالبه مردم و برای سلامت جامعه است، تصریح کرد: مردم مطالبه داشتند تا یک فراخوان و دعوت صورت گیرد که بعد از اقامه نماز جمعه حمایت خود را از این طرح اعلام کنند و از اقدامات نیروی انتظامی تشکر کنند.

حجت‌الاسلام غلامی بیان کرد: ان‌شاءالله مردم آگاه لرستان و افرادی که دغدغه دین را دارند برای حراست و پاسداری از ارزش‌های دینی و خون شهدا در این مراسم حضور پیدا کنند و برگ زرین دیگری بر ارزش‌های مردم فهیم، آگاه، زمان‌شناس، مؤمن و انقلابی خرم‌آباد افزوده شود.

وی در رابطه با ضرورت اجرای این طرح، عنوان کرد: اگر ما به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم قطعاً این ناملایمات برچیده می‌شود و با گفتمان ساده و روان با جوانان و نوجوانانی که ناخواسته و یا بدون آگاهی در مسیر دشمن حرکت می‌کنند این مطالبه به یک فرهنگ تبدیل می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نیروی انتظامی مجری قانون است بنابراین همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها موظف هستند از نیروی انتظامی حمایت کنند چون نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند کار را پیش ببرد، می‌طلبد آحاد مردم و همه مسئولان از این اقدام نیروی انتظامی حمایت کنند و ان‌شاء‌الله مردم در این جنگ شناختی در مسیر مستقیم و حق حرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از