حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
فرماندار پلدختر:

ظرفیت‌های پلدختر معرفی شود

ظرفیت‌های پلدختر معرفی شود

فرماندار پلدختر با بیان اینکه پلدختر قطب کشاورزی لرستان است، گفت: ضرورت دارد ظرفیت‌های این شهرستان معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان علیپوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان جهادی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه حضور بسیج دانشجویی در بین مردم منطقه واشیان روحیه‌بخش بود اظهار داشت: دانشجویان با روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه به میدان آمدند و نشان دادند که جوانان در هر شرایطی آمادگی دارند که برای آبادانی و پیشرفت ایران عزیز گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی مدارس و اقدامات جهادی بسیج دانشجویی پلدختر قابل تقدیر است افزود: حوزه‌های عمرانی و زیرساختی وظیفه دولت است ولی در همه جهان انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد دولت را کمک می‌کنند و در ایران هم گروه‌های جهادی کمک کار دولت هستند.

فرماندار پلدختر ضمن تقدیر از مجموعه سپاه، بسیج شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه پلدختر که زمینه حضور گروه جهادی دانشجویی پلدختر را در منطقه محروم واشیان فراهم کردند گفت: کار بدون مزد لذت دارد چون مزد آن را خداوند متعال پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات جهادی ارزشمند، ماندگار و مقدس است، عنوان کرد: اقدمات جهادی نه تنها روحیه خودباوری و مسئولیت‌پذیری را در جوانان تقویت می‌کند بلکه به مردم نشان می‌دهد که جوانان ما با انگیزه‌ای والا، آماده کمک به هموطنان خود هستند.

علیپوری خطاب به دانشجویان گفت: این اقدمات جهادی را ادامه و استمرار دهید و برای ۶ ماهه دوم سال برنامه جهادی داشته باشید.

وی با بیان اینکه پلدختر قطب کشاورزی لرستان است تصریح کرد: ۱۰ هزار نفر با یک میلیون راس دام عشایر به‌زودی به پلدختر می‌آیند که با توجه به نبود مدارس استاندارد در این مناطق، بسیج دانشجویی می‌تواند اقدامات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درسی در این مناطق انجام دهد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه فرمانداری آمادگی دریافت برنامه و ایده دانشجویان است و تلاش می‌کند ایده‌های دانشجویان اجرایی شود خاطر نشان کرد: سلسله نشست‌های علمی را در دانشگاه‌های پلدختر برگزار کنید تا بتوان از این نشست‌ها، ایده به دست آورد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های پلدختر در حوزه‌های منابع طبیعی گفت: جنس آهکی و سنگی که در پلدختر وجود دارد این شهرستان را نسبت به سایر مناطق استان متمایز کرده که ضرورت دارد فرهنگ، جغرافیا و ظرفیت‌های پلدختر‌ را به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از