حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/07/26 شمسی | 2024/10/17 میلادی
ظرفیت اردوگاه راهیان‌نور شهید بهشتی افزایش یافت
فرمانده سپاه لرستان:

ظرفیت اردوگاه راهیان‌نور شهید بهشتی افزایش یافت

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دی ماه سال گذشته نسبت به بازسازی و توسعه اردوگاه راهیان‌نور شهید بهشتی اقدام شد و امروز در حوزه توسعه، ظرفیت ۲۰۰ نفر به ۶۰۰ نفر تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری عصر امروز در جلسه هماهنگی راهیان‌نور لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به دو پروژه زیرساختی در حوزه راهیان‌نور استان اظهار داشت: دی ماه سال گذشته نسبت به بازسازی و توسعه اردوگاه راهیان‌نور شهید بهشتی اقدام شد و امروز در حوزه توسعه، ظرفیت ۲۰۰ نفر به ۶۰۰ نفر تبدیل شده و در حوزه نوسازی به مرز ۸۰ درصد پیشرفت رسیده است.

وی افزود: اردوگاه شهید بهشتی از سال جاری جزء اردوگاه‌های کشوری است که آن‌ها را سازمان بسیج در حوزه پشتیبانی کمک می‌کند که امیدواریم بتوانیم این اردوگاه را ظرف دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: کمیته‌ای برای تولید محتوا تشکیل شده است که به جمع‌بندی کامل برسیم و محتوا را به عنوان یک بسته در اختیار همه استان قرار دهیم، یعنی یک نقشه راهی در زمینه محتوا آماده شود.

سردار باقری با اشاره به اعزام ۶۰۰ نفر به منطقه عملیاتی حاج عمران در سال گذشته، عنوان کرد: دنبال می‌کنیم که حاج عمران به عنوان یک برنامه کشوری در استان و به نام استان پایه‌گذاری شود و این موضوع ثبت شده است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از