حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
روز دوم مسابقات کشتی پیشکسوتان کشور؛

فرنگی‌کاران لرستانی ۳ نشان طلا کسب کردند

فرنگی‌کاران لرستانی ۳ نشان طلا کسب کردند

فرنگی‌کاران لرستان در روز دوم مسابقات پیشکسوتان کشور در گروه‌های A و D موفق به کسب سه نشان طلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی هیأت کشتی لرستان، فرنگی‌کاران لرستان در روز دوم مسابقات پیشکسوتان کشور در گروه‌های A و D موفق به کسب سه نشان طلا شدند.

در روز دوم این مسابقات که در سالن ولایت شهرستان بروجرد در حال برگزاری است در گروه A سیاوش دوستاریان در وزن ۷۸ کیلوگرم و رضا رسامهر در وزن ۸۸ کیلوگرم و در گروه D یوسف نعمت‌پور در وزن ۱۰۰ کیلوگرم موفق به کسب نشان طلا شدند.

همچنین در گروه A میلاد یاراحمدی و میلاد پرندی از لرستان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به ترتیب مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

در گروه A در وزن ۶۲ کیلوگرم سید میثم عنایت پور از مازندران، در وزن ۷۰ کیلوگرم حکمت محمدی از تهران، در وزن ۱۰۰ کیلوگرم داوود هداوند تهران و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رامین امامی از مازندران قهرمان شدند.

در گروه D نیز در وزن ۶۲ کیلوگرم محمدمیرزایی از چهارمحال بختیاری، در وزن ۷۰ کیلوگرم رسول تبریزیان از چهارمحال بختیاری، در وزن ۷۸ کیلوگرم محمد رحیمی از تهران، در وزن ۸۸ کیلوگرم سلیم لسانی از اردبیل، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهادر کریم‌زاده از تهران قهرمان شدند.

در ادامه این رقابت‌ها امروز فرنگی کاران در گروه E به مصاف هم خواهند رفت. همچنین مسابقات گروه‌های پنج‌گانه آزاد نیز در همین روز آغاز خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از