حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
فعال کردن ظرفیت‌های لرستان زمینه‌ساز ایجاد تحول
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس مطرح کرد:

فعال کردن ظرفیت‌های لرستان زمینه‌ساز ایجاد تحول

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فعال کردن ظرفیت‌های لرستان زمینه‌ساز تحول است و با این اقدام می‌توان شاهد حرکت قطار سازندگی در استان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» هادی هاشمی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار جدید لرستان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: استاندار سابق لرستان طی چند ماهی که مدیریت را عهده‌دار بودند، زمان زیادی نداشتند ولی در این مدت کوتاه با شجاعت و صداقت تلاش کردند و آنچه نیاز بود برای تحول و پیشرفت استان تلاش نمودند و امیدواریم استاندار جدید هم در این عرصه موفق باشند.

وی افزود: قطار سازندگی در شان مردم استان نیست و این قطار در حال حرکت نیست و متوقف شده است لذا این مطالبه مردم است و مردم از ما خواستند که پیگیری کنیم تا مشکلات برطرف و قطار سازندگی حرکت کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو بار خدمت رئیس‌جمهور رسیدم و گفتم به عنوان نماینده مردم استان لرستان، لازم است که اقداماتی انجام شود چرا که لرستان رتبه سوم کشوری را دارد.

هاشمی عنوان کرد: اصل ۴۸ قانون اساسی این را می‌گوید که استان‌ها باید به تناسب و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند، توسعه یابند ولی استان ما از هر نعمتی از جمله آب فراوان، طبیعت زیبا، سنگ و سایر ظرفیت‌ها برخوردار است ولی جوانان ما بیکار هستند.

وی یادآور شد: لازم است که تلاش شود تا خط ریلی دورود - خرم‌آباد - اندیمشک به سرانجام برسد چون زیرساخت برای استان محسوب می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها، گفت: اگر از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشود، همان روال سابق طی خواهد شد لذا می‌طلبد مدیریت استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که از همه ظرفیت‌های علمی، تحقیقی و سیاسی بهره گیرد و آن وقت استان بر روی ریل توسعه قرار می‌گیرد.

هاشمی اظهار داشت: با شعار کاری درست نمی‌شود و باید اقدام اساسی انجام داد و بنده هر جایی که باشم حرف خودم را که حرف مردم است می‌گویم و این همان ظهور اراده مردم است و از وزارت کشور این انتظار را داریم که در زمینه‌های مختلف بتواند همراهی برای پیشبرد برنامه‌ها را در استان داشته باشد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از