حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

فلسفه روز قدس همبستگی امت اسلامی است

فلسفه روز قدس همبستگی امت اسلامی است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه روز قدس، همبستگی امت اسلامی است تا مانع از استمرار جنایت رژیم غاصب شود.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با دوراندیشی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که از سال ۵۸ تاکنون هرساله راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به نگاه انقلابی و راهبردی که امام‌راحل در سیاست خارجه داشت، خطاب به عموم مسلمانان و دولت‌های اسلامی اعلام کردند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شود که هدف از این نامگذاری، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فلسفه روز قدس این بود که یک همبستگی عمومی بین امت اسلامی صورت گیرد تا مانع از استمرار جنایت رژیم غاصب شود.

گودرزی بیان کرد: روز به روز باطن رژیم صهیونیستی برای ملت‌های عالم روشن‌تر می‌شود و امسال در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر مسلمانان، حتی غیرمسلمانان هم خشم خود را علیه رژیم کودک‌کشی که سال‌هاست دست به جنایت‌های فراوان زده است، فریاد می‌زنند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باتوجه به توسعه جنایات در غزه و حمله به زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم این سرزمین و همچنین زیرپاگذاشتن اصول و مبانی بین‌المللی، دیگر کل ملت‌های آزاده در سراسر دنیا علیه اسرائیل موضع‌گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به حساسیت زمان و گسترده شدن جنایت این رژیم جعلی، ملت ایران با آگاهی و بصیرت، فردا جمعه به خیابان‌ها خواهند آمد و در حمایت از مظلومان فلسطین شعار سر خواهند داد و با حضور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم فلسطین بار دیگر اعلام می‌کنند.

نماینده مردم برجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، فلسطین را یک نماد و نشانه برشمرد و گفت: روز قدس روز حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم است و یک جهت‌گیری کلی را در سراسر عالم پیش روی مردم قرار می‌دهد که نباید در برابر ظالمان ساکت ماند.

گودرزی خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز قدس، حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند و با توجه به اینکه یکی از شهدای حادثه تروریستی در دمشق، از شهرستان بروجرد است لذا مردم بروجرد حتماً با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز قدس، متفاوت از سال‌های قبل، انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی به همه عالم نشان می‌دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از