حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
جانشين انتظامی شهرستان اليگودرز:

قاتل کودک ۳ ساله اليگودرزی دستگیر شد

قاتل کودک ۳ ساله اليگودرزی دستگیر شد

جانشين انتظامی شهرستان اليگودرز از شناسایی و دستگيری قاتل کودک سه ساله در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، داريوش رمضانی در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن کودک سه ساله در يکی از روستاهای شهرستان اليگودرز و کشف جسد وی پس از چند روز توسط دستگاه‌های امدادی و پليس، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات پليسی و تخصصی با هماهنگی قضایی دو مرد و دو زن مظنون در اين رابطه را دستگير و جهت انجام تحقيقات بيشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشين انتظامی شهرستان اليگودرز با اشاره به اعتراف يکی از متهمان مبنی بر قتل کودک سه ساله که پس از قتل وی را به چاه فاضلاب انداخته است تصریح کرد: تحقيقات بيشتر در خصوص چگونگی، علت، انگيزه قتل و شناسایی همدستان احتمالی ادامه دارد.

رمضانی با بيان اينکه پليس به عنوان خادم و خدمتگزار مردم از هيچ تلاش و کوششی به منظور ايجاد امنيت و آسايش مردم دريغ نخواهد کرد تصريح کرد: چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات نامتعارف و مجرمانه خدشه‌ای به امنيت مردم وارد کنند قطعاً با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

جسد «آی‌نور» کودک الیگودرزی ۶ روز پس از گم شدنش در یک چاه فاضلاب در حدود ۲۰ متری خانه‌اش پیدا شد. این کودک ساکن روستای «ده سفید» در بخش مرکزی شهرستان الیگودرز بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از