حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

قیام ملت ایران در حمایت از وعده صادق

قیام ملت ایران در حمایت از وعده صادق

ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه در حمایت از وعده صادق قیام کردند و حمایت خود را از پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی می‌زنند، ذات پلید آن‌ها جنایت و وحشی‌گری است و دست‌درازی به منافع سایر کشورها و چپاول از دیگر خصوصیات آن‌هاست که سال‌های سال است زنان و کودکان بی‌دفاع زیادی را به خاک و خون کشیده تا اینگونه قدرت پوشالی خود را نشان دهند.

 

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست چپاولگر دشمنان از ایران کوتاه شد و ملت ایران استقلال را سرلوحه همه کارهای خود قرار داده و با توانمندی توانستند به موفقیت‌های زیادی دست یابند.

 

ایران کشوری بود که تا قبل از پیروزی انقلاب همیشه سعی می‌کردند این کشور را عقب نگهدارند اما به برکت پیروزی انقلاب و خون شهدا، ایران طی این سال‌ها موفق شده در عرصه‌های مختلف در جهان بدرخشد که یکی از عرصه‌های موفقیت ایران در حوزه نظامی و توان موشکی سبب حیرت جهانیان شده است.

 

بعد از اینکه رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی اما با توکل بر خدا و با سلاح ایمان و تقوا موفق شدند دشمن را شکست دهند، دشمن متوجه اراده ملت ایران شد از همین رو بعد از شکست در جنگ تحمیلی توطئه‌های دیگری مانند ترور را در دستور کار قرار داد تا اینگونه مانع پیشرفت ایران شود.

 

رهبری فرمودند که رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید اما آنچه امروز مشاهده می‌کنیم این است که روال نابودی این رژیم تسریع یافته و زودتر از آنچه پیش‌بینی شده، نابود خواهد شد.

 

در ماه رمضان بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، هفت نفر از مستشاران ایرانی به شهادت رسیدند و بعد از این حادثه، ملت ایران خواستار پاسخی دندان‌شکن به دشمن بودند.

 

دو شب پیش بود که وعده صادق محقق شد و جوابی سخت به دشمن داده شد، موشک‌های زیادی از سمت ایران توسط نیروهای مسلح به سرزمین آن‌ها اصابت کرد که در همان لحظات اول موجی از خوشحالی مردم را برای این سیلی به دشمن به همراه داشت.

قیام ملت ایران در حمایت از وعده صادق

 

 

وعده صادق سبب خوشحالی ملت‌های آزادی‌خواه شد

کریمی یکی از شهروندان لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: وعده صادق و جوابی که نیروهای مسلح به دشمن دادند نه تنها سبب خوشحالی ملت ایران شد بلکه امید و شادی ملت‌های آزادی‌خواه را به دنبال داشت.

 

وی افزود: مقاومت و جمهوری اسلامی ایران برای محو رژیم غده سرطانی قیام کرده و به زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود، رژیمی که سراپا جنایت و کشتار را در دستور کار دارد و هر بار برای رسیدن به اهدافش انسان‌های بی‌گناه زیادی را از بین می‌برد.

 

شهروند لرستانی تصریح کرد: این اقدام نیروهای مسلح نشان‌دهنده پیشرفت ایران در عرصه نظامی و موشکی است که سبب عزت و سربلندی همه ملت ایران شد و ثابت کردند که تحریم‌های ظالمانه دشمن هیچ اثری در اراده ملت ایران نداشته و ملت ایران با تکیه بر توانمندی توانستند به پیشرفت و موفقیت دست یابند.

 

کریمی بیان کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران شهادت را افتخار می‌داند و ملتی که شهادت افتخارش باشد هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نخواهد آمد و با خون هر شهیدی که ریخته می‌شود، غیرت و عزمی راسخ‌تر در رگ‌های جوانان این سرزمین می‌جوشد تا نشان‌دهند که همگی در مکتب امام حسین(ع) تربیت شده‌اند.

 

شهروند لرستانی گفت: همه ما سربازان شهید سلیمانی هستیم و در مسیر و مکتب شهید سلیمانی قدم برمی‌داریم تا دشمن را روز به روز زمین‌گیر کنیم، ما پیرو خط همان شهدایی هستیم که روزگاری برای دفاع از وطن در برابر دشمن ایستادند و امروز هر کدام از ما در همان مسیر برای ایران مقتدر حرکت می‌کنیم.

قیام ملت ایران در حمایت از وعده صادق

 

 

به اقتدار ایران افتخار می‌کنیم

علی رحمتی یکی دیگر از شهروندان لرستانی بیان کرد: امروز می‌بینیم محور مقاومت چگونه به هر حرکت دشمن پاسخ می‌دهد، این محور نتیجه سال‌ها تلاش شهید سلیمانی و یارانش بود که توانستند به ملت‌های آزادی‌خواه نشان‌دهند باید در برابر زورگویان ایستاد و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

 

وی افزود: وعده صادق تنها گوشه‌ای از توان نظامی ایران را نشان داد، ایران دریایی از اقتدار و توان دارد که هرگاه دشمن نگاه چپ داشته باشد، با سیلی سختی آن را سر جایش می‌نشانند تا بدانند ایران امروز بسیار قوی و مقتدر است.

 

شهروند لرستانی تصریح کرد: روزگاری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادعای قدرت داشتند اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز ایران مقتدر به همه دنیا نشان داده که آن‌ها قدرت‌های پوشالی هستند که با این عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی آن‌ها شکسته شد و دلاورمردان ایرانی محکم و استوار هر حرکت دشمن را جواب می‌دهند.

 

رحمتی یادآورشد: از روز گذشته تاکنون در جای‌جای ایران شاهد شادی مردم هستیم که به داشتن چنین نیروهای مسلح که اینگونه مقتدرانه در برابر دشمن ایستادند، به خود می‌بالند، مردم ایران با برگزاری تجمعات نیز حمایت قاطع خود را اعلام نمودند.

قیام ملت ایران در حمایت از وعده صادق

 

هیمنه دروغین رژیم صهیونیستی شکست

امیرعلی‌حیدر امیری تحلیگر مسائل سیاسی غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: مهم‌ترین پیام عملیات صادق این بود که ما به دنبال بازدارندگی هستیم چون رژیم جعلی صهیونیستی بسیار گستاخ شده بود و هر از چندگاهی اقداماتی انجام می‌داد که لازم بود تنبیه شود.

 

وی افزود: کنسولگری در هر کشوری در واقع به معنی جزء خاک همان کشور است و زمانی که رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق حمله می‌کند یعنی به خاک این کشور حمله کرده و اگر جلوی آن گرفته نمی‌شد اقدامات دیگری انجام می‌داد.

 

تحلیگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: بیش از پنج دهه است که هیچ تیری به سمت رژیم صهیونیستی شلیک نشده است لذا این اقدام جمهوری اسلامی سبب شد تا هیمنه دروغین آن‌ها شکسته شود چون در دنیا وانمود کرده بودند که شکست‌‌ناپذیر هستند.

 

امیری بیان کرد: در عملیات صادق، حجم زیادی پهپاد و موشک به سمت مناطق رژیم صهیونیستی اصابت کرد و موشک‌های ما به خوبی به هدف خوردند و قطعاً سبب حجم زیادی خسارت و خرابی شده بود اما رسانه‌های رژیم صهیونیستی طوری وانمود کردند که این حملات هیچ خسارتی نداشته در حالی که این حجم از موشک و پهپاد خسارت‌های سنگینی به آن‌ها وارد کرده و آن‌ها جرات بیان را نداشتند.

 

وی گفت: این اقدام نیروهای مسلح نشان داد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و راه باز شده و از این پس هر اقدامی که از سوی رژیم غاصب صورت گیرد، چندین برابر سخت‌تر به آن‌ها جواب خواهیم داد.

 

تحلیگر مسائل سیاسی غرب آسیا خاطرنشان کرد: عملیات صادق، قوت قلبی برای ملت‌های مسلمان شد و نشان دادند که رژیم صهیونیستی به راحتی شکست‌پذیر است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از