حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه دولت به منابع انسانی کوهدشت

لزوم توجه ویژه دولت به منابع انسانی کوهدشت

امام جمعه کوهدشت گفت: رئیس‌جمهور استفاده حداکثری از بحث مدیریت نخبگان را در دستور کار خود قرار دهد و به منابع انسانی کوهدشت توجه ویژه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج)، اظهار داشت: اگر انسان عمل خود را بزرگ ببیند و فکر کند طلبکار خداوند متعال است، سیر نزولی و عقب‌گردی را دنبال کرده است.

وی افزود: امروز بایستی با حمایت به‌موقع و نقد دلسوزانه و سازنده، دولت وفاق ملی را کمک کنیم، این وفاق ملی نیز الزاماتی دارد و آن وفاق ملی در بسط عدالت، منافع عمومی و پایبندی به ارزش‌های ملی و انقلابی، توجه به کوخ‌نشینان و استکبارستیزی است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه کوهدشت شهرستانی نخبه‌پرور و فرهیخته است، عنوان کرد: رئیس‌جمهور استفاده حداکثری از بحث مدیریت نخبگان را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به محرومیت کوهدشت، تصریح کرد: امروز بایستی از ظرفیت هوش برتر و نخبگی این شهرستان با ایجاد زیرساخت در امور اقتصادی و واحدهای تولیدی و زیرساخت‌های ورزشی و هنری کار شود.

 سپهوند گفت: منابع انسانی بسیار مهم بوده و آنچه باعث رشد کشورها شده، توجه به منابع انسانی است، این دیار سرشار از افرادی است که اگر زیرساخت‌ها برایشان ایجاد شود می‌توانند تحول ایجاد کنند، امروز برخی از نخبگان کوهدشتی در استان‌های دیگر محور تصمیم‌سازی‌ها هستند که با تلاش وافر خودشان به این نقطه رسیده‌اند.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: نسبت به اوضاع غزه و مردم مظلوم غزه نگرانیم، وحشیگری‌ها توسط رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و امیدواریم که با تقویت محور مقاومت فروپاشی این باند جنایتکار به‌زودی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم خدمت صادقانه به مردم، گفت: در حال بررسی شهرستان هستیم، اگر ترک فعل، کم‌کاری و یا بی‌توجهی به شهرستان شده است با شجاعتی از اسلام و مردم گرفته‌ایم، قاطعانه از حق مردم دفاع خواهیم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از