حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/03/01 شمسی | 2024/05/21 میلادی
اما‌جمعه بروجرد مطرح کرد:

لزوم ساماندهی دست‌فروشان در بروجرد

لزوم ساماندهی دست‌فروشان در بروجرد

امام‌جمعه بروجرد گفت: ساماندهی دست‌فروشان با هدف نظم در شهر است لذا لازم است که دست‌فروشان هم به این مهم توجه داشته باشند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی می‌زند ولی همه این‌ها نشان از این است که به‌زودی نابود خواهند شد.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد به شهادت رسیدن تعدادی از خانواده اسماعیل هنیه بودیم که در واقع این فرهنگ شهادت، فرهنگ پیروزی ملت فلسطین است.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: همه باید در راستای برخورد با بدحجابی تلاش کنیم و در این مسیر، نیروی انتظامی را کمک کنیم تا شاهد برچیده شدن بی‌حجابی باشیم.

وی با اشاره به روز ارتش، تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران همیشه در حال دفاع  از اسلام و وطن هستند و ارتش ایران با ارتش هیچ جای دنیا قابل‌مقایسه نیست چراکه همیشه در کنار مردم است.

حسینی با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدا گفت: مردم بروجرد و مردم در شهرهای دیگر کشور در تشییع پیکر شهدا با حضور خود نشان می‌دهند که قدم در راه شهدا می‌گذارند و توطئه دشمن در راستای دلسرد کردن مردم در این زمینه خنثی می‌شود.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تخریب قبور در بقیع، تصریح کرد: دشمنان از گسترش علاقه و ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) هراسان هستند از همین رو دست به چنین کاری زدند.

وی ساماندهی دست‌فروشان بروجرد را ضروری برشمرد و افزود: ساماندهی دست‌فروشان با هدف نظم در شهر است لذا لازم است که دست‌فروشان هم به این مهم توجه داشته باشند و می‌طلبد که شهرداری مکانی را برای دست‌فروشان در نظر بگیرد تا بتوانند کسب‌وکار خود را ادامه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از