حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
امام جمعه الشتر:

مجازات سخت دشمن مطالبه ملی است

مجازات سخت دشمن مطالبه ملی است

امام جمعه الشتر گفت: مردم ایران خون‌خواهی را وظیفه‌ی ملی و حق طبیعی خود می‌دانند و انتظار دارند دشمن حیوان‌صفت و کودک‌کش ادب شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام مراد امیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الشتر، اظهار داشت: مجازات سخت دشمن مطالبه ملی است و عملیات‌های محور مقاومت که علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت چند چیز را ارتقا داد، به‌عنوان‌مثال وجه سیاسی امید به آینده در مردم بالا رفت و احساس امنیت و هویت ملی در بین مردم به وجود آمد‌.

وی خطاب به مسئولان عالی کشور، افزود: امروز این سرمایه اجتماعی انباشته‌شده در خدمت شما مسئولین عالی کشور است که بتوانید به پشتوانه آن تصمیم بگیرید و در این تصمیمتان یک پاسخ مناسبی به این رژیم کودک کش بدهید، ان‌شاءالله.

امام جمعه الشتر عنوان کرد: پس از عملیات‌های موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی احساس غرور مردم و امیدواری به قدرت دفاعی و اقتدار کشور ارتقا یافته است؛ افتخار به ایرانی بودن که بسیار مهم است، افزایش‌یافته و از همه این‌ها مهم‌تر اهمیت حفظ تمامیت ارضی کشور هستند که در بین مردم به ۹۲ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران خون‌خواهی را وظیفه ملی و حق طبیعی خود می‌دانند، تصریح کرد: مردم از مسئولان مطالبه می‌کنند که پس از سنجش جوانب باید با تمام قوا، قاطعانه، هوشمندانه، پشیمان کننده، این دشمن حیوان‌صفت کودک‌کش را ادب و شأنیت و مقام ایرانی بودن را ان‌شاءالله ارتقا بدهند.

امیدی با اشاره به بیاناتی از امام علی(ع) در نهج‌البلاغه، گفت: وقتی مسئولان اصول را ضایع کنند و به جای آن به حاشیه‌ها بپردازند و افراد نالایق را روی کار بیاورند؛ افراد نااهلی را برگزیده‌اند، امام خمینی(ره) در این زمینه می‌فرمایند که نگذارید کشور به دست نااهلان بیفتد، نباید افراد سزاوار را از صحنه تصمیم گیری و اجرا کنار بزنند.

امام جمعه الشتر بیان کرد: در حکومت مهدوی طرح عدالت پیش از دیانت است و عدالت نخستین خواسته بشریت می‌باشد و امام زمان(عج) در حکومت خود قبل از اینکه جهان را پر از دین حق کنند، عدل و قسط را اقامه می‌کند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت و گرانی اجاره‌بها مغازه‌‌ها و منازل مسکونی، مطرح کرد: مسئولان شهرستان جلساتی را با صاحبان مسکن، مغازه‌ها و مستأجران برگزار کنند و صحبت‌های آن‌ها را بشنوند که حتماً به یک‌ راه حل درست و تعادل خواهند رسید، قطعاً باروحیه جهادی خیلی از کارها حل می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از