حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
وزیر دفاع:

محدودیتی در دفاع از منافع ملی قائل نیستیم

محدودیتی در دفاع از منافع ملی قائل نیستیم

وزیر دفاع گفت: در دفاع از منافع ملی و مردم‌مان هیچ محدودیتی قائل نیستیم و بااقتدار برخورد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه) در حاشیه هیئت دولت اظهارداشت: ما یک رابطه راهبردی با روسیه داریم و آنها هم مصر دادند و قول دادند رعایت کنند.

وی افزود: در خصوص ملاحظاتی که در منطقه داریم و باید رعایت شود مخصوصا احترام به حق حاکمیتمان، با وزیر دفاع روسیه صحبت کردیم و او هم این مسأله را تأیید کرد.

وزیر دفاع تأکید کرد: بنا شد در تفاهم‌نامه‌ای که قرار است با وزارت خارجه دنبال کنند حتما لحاظ کنند که مواردی که به امنیت و حاکمیت و تمامیت ارضی ما مربوط می‌شود روسیه کاملا رعایت و دنبال کند چراکه ما یک ارتباط راهبردی با روسیه داریم. فکر می‌کنم که آنها هم نسبت به این قضیه مصر هستند و قول داده‌اند این موضوع را رعایت کنند.

امیر آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست‌ها بیان کرد: در دفاع از منافع ملی و مردممان هیچ محدودیتی قائل نیستیم و بااقتدار برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: تروریسم را در سراسر جهان محکوم می‌کنیم. هر نوع اقدامی که در برابر نقض حقوق مردم ایران حتما عکس‌العمل نشان خواهیم داد و به شدت هم واکنش نشان می‌دهیم و هیچ محدودیتی هم قائل نیستیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به حقوق و منافع و تمامیت ارضی همه کشورها به‌ویژه همسایگان خود احترام می‌گذارد ولی به هیچ وجه نمی‌پذیریم در مرزهای ما شیطنت کنند و حتما برخورد می‌کنیم.

انتهای خبر/

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از