حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

محرم بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی است

محرم بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی است

امام جمعه بروجرد گفت: محرم بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی است و هیئت‌های عزاداری از این فرصت برای آشنایی با فلسفه و قیام عاشورا استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد، اظهار داشت: امروز مراسم شیرخوارگان حسینی در ایران و ۴۵ کشور دنیا برگزار شد و خدا به کسی که مبتکر این طرح بوده پاداش دنیا و آخرت دهد که امروز مادران به حضرت علی‌اصغر (ع) توسل پیدا کردند.

وی افزود: دشمن خبیث و درندگان صهیونیستی می‌گویند کودکی در غزه نمانده که زنده باشد و این افراد خائن به خاطر منافع خود این‌گونه هزاران کودک را به خاک و خون می‌کشند که امیدواریم ریشه کفر نابود شود.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: هیئت‌های عزاداری کاری کنند که مردم اطراف ساکن در محله با صدای بلند هیئت‌ها آزار نبینند و علاوه بر این نیز سر هیئت‌ها باید عزاداران را با مکتب حسینی و اهل‌بیت(ع) آشنا کنند و در جهت آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی تلاش نمایند چراکه فلسفه وجود عزاداری همین است که اهل‌بیت(ع) را بشناسیم.

حسینی عنوان کرد: انتخابات با حضور خوب مردم برگزار شد و فرد منتخب باید تلاش کند تا راه شهید رئیسی را ادامه هدف همچنین کمر همت ببندد برای اینکه مشکلات مردم را حل کند و گوش‌به‌فرمان رهبری باشند.

وی یادآور شد: برخی افراد هتاک به مقدسات ما توهین کرده و انتظار این است که جلوی این‌ها گرفته شود و کسی حق ندارد به ارزش‌ها اهانت کند، ما هزاران شهید تقدیم کردیم برای حفظ ارزش‌ها و اجازه داده نمی‌شود کسی به مقدسات توهین کند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: در بروجرد مرتب آب و برق قطع می‌شود که با مسئولان تماس گرفتیم تا سه حلقه چاه که حفرشده به شبکه وصل شود تا مشکل قطع آب حل گردد اما لازم است که در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از