حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/17 شمسی | 2024/10/08 میلادی
مدارس نقش مهمی در تربیت دینی دانش‌آموزان دارند
امام جمعه بروجرد:

مدارس نقش مهمی در تربیت دینی دانش‌آموزان دارند

امام جمعه بروجرد گفت: مدارس و معلمان نقش مهمی در تربیت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که در سالن جلسات آموزش و پرورش بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: کار اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است و باید نقاط  قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع اعتقادات دانش‌آموزان، افزود: باید به بحث عقاید و اخلاق دانش‌آموزان توجه بیشتری شود و لازم است که دانش‌آموزان ما در حوزه دینی و قرآنی آموزش‌های بیشتری را فراگیرند چرا که متاسفانه برخی، مطالبی را بیان می‌کنند که برخلاف عزت اسلام و انقلاب است که باید به آن‌ها تذکر داد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش ایجاد انگیزه و امید در بین دانش‌آموزان است از همین رو تقدیر از نخبگان امری ضروری و لازم است که نخبه‌های کنکور مورد تقدیر قرار گیرند و این می‌تواند مشوقی برای آن‌ها باشد، البته دانش‌آموزان نخبه حاشیه‌شهر هم باید حمایت و تقدیر شوند.

حسینی بیان کرد: باید تلاش شود تا بروجرد در رتبه‌های مختلف بتواند موفقیت‌های بیشتری کسب کند و این رتبه‌ها ارتقا یابد.

در ادامه حسن بلوریان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش مصوباتی وجود دارد که بیشتر آن‌ها اجرایی می‌شود و هدف اصلی، پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: خوشبختانه مصوباتی که در این شورا مصوب می‌شود، اجرایی شده و اقدامات قابل توجهی توسط آموزش و پرورش صورت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از