حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار کوهدشت:

مدیران متخلف در روز انتخابات هم عزل می‌شوند

مدیران متخلف در روز انتخابات هم عزل می‌شوند

فرماندار کوهدشت گفت: رفتار و حرکات مدیران، معاونین و دست‌اندرکاران انتخابات به‌دقت بررسی و تخلفات احتمالی رصد و ثبت می‌شود و مدیران متخلف در روز انتخابات هم عزل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهدشت، محمد مرادی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری راهنمای ما در امر انتخابات است، لذا در حفظ سلامت و امنیت انتخابات به‌منظور ایجاد رقابتی سالم با حضور مشارکت حداکثری مردم با هیچ گروه، جناح و شخصی تعارف نداریم.

وی افزود: از آغاز فرایند انتخابات تاکنون تمام تلاش و همت خود را برای ایجاد اعتماد عمومی به خادمین مردم به کار گرفته و در خصوص رعایت اصل بی‌طرفی به برخی مدیران و دست‌اندرکاران تذکرات لازم داده شد، کسانی که رعایت ننمودند عزل و پرونده تخلفاتی آنان برای برخورد قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارسال‌شده است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: رفتار و حرکات مدیران، معاونین و دست‌اندرکاران انتخابات به‌دقت بررسی و تخلفات احتمالی رصد و ثبت می‌شود و با مدیران خاطی در اسرع وقت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهم در راستای برگزاری سالم و بی‌طرفانه انتخابات از هیچ کوششی فروگذار نکرده و باصلابت با متخلفان برخورد خواهد شد به‌طوری‌که حتی در روز انتخابات مدیران و دست‌اندرکاران متخلف را عزل خواهم نمود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از