حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

مسیر خدمت تا شهادت

مسیر خدمت تا شهادت

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همیشه در مسیر خدمت قدم برمی‌داشت و در این راه هم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، از همان روزی که به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شد موجی از امیدها به راه افتاد و ملت ایران همه انتظاراتی که از یک رئیس جمهور را داشتند در شخصیتی به نام آیت‌الله رئیسی می‌دیدند، مردی بزرگوار که حرف و عملش یکی بود و از همان آغاز کار با روحیه جهادی و تلاشی خالصانه برای رفع مشکلات کشور قدم برداشت.

 

صندلی و میز ریاست برایش معنایی نداشت، هر هفته استان به استان را می‌رفت و از نزدیک با مسائل و مشکلات منطقه آشنا می‌شد و برای رفع مشکلات همه تلاش خود را به کار می‌گرفت، ماحصل این همه تلاش مجاهدانه را می‌توان در احیای هزاران واحد تولیدی راکد دید که با پشتکار و پیگیری شهید آیت‌الله رئیسی مجدد احیا شدند.

 

ارمغان این همه تلاش شبانه روزی شهید رئیسی را می‌توان در اقتدار محور مقاومت دید که روز به روز در حال موفقیت هستند، ارمغان این تلاش‌ها را می‌توان در زدودن مشکلات محرومان مشاهده کرد، ارمغان این تلاش‌ها را می‌توان در ایجاد ارتباط با کشورهای همسایه دید که در راستای گشایش اقتصادی برقرار شد و هزاران تلاش جهادی دیگر که سبب شده تا اقتدار و سربلندی ایران مضاعف گردد.

 

شهید آیت‌الله رئیسی، مردی از جنس خدمت بود که در این سال‌ها در هر مقطعی که مسئولیت بر عهده داشتند به خوبی از پس آن برآمده و توانستند در طول خدمت ریاست جمهوری، خدمات قابل توجهی را ارائه دهند.

 

مسیر خدمت تا شهادت

 

شهید آیت‌الله رئیسی الگویی برای همه مسئولان است

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر امام جمعه موقت خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، اظهارداشت: شهید آیت‌الله رئیسی خادم ملت و خادم‌الرضا بودند که ایمان به خدا، اعتماد به مردم، اخلاص و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز ایشان بود که در بین همه مردم از محبوبیت خاصی برخوردار بود.

 

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی الگویی برای همه مسئولان است، افزود: ایشان کسی بودند که در راه خدمت به مردم همه تلاش خود را به کار گرفت و با روحیه جهادی در راستای رفع مشکلات و زدودن غبار محرومیت شبانه روز تلاش می‌کرد لذا همه مسئولان باید با تاسی از این ویژگی‌ها در ادامه مسیر خدمت به مردم تلاش نمایند.

 

امام جمعه موقت خرم‌خرم‌آباد تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی فردی خستگی ناپذیر بود که در همه عرصه ها تلاش می‌کرد و مسئولان بدانند هر کسی که با اخلاق و با هدف رفع مشکلات در جامعه تلاش کند، اینگونه در دل ملت جا می‌گیرد.

 

شمسی‌فر بیان کرد: هر هفته شاهد حضور آیت‌الله رئیسی در استان‌های مختلف کشور بودیم که هدفشان این بود که در خط مقدم برای حل مشکلات باشند و از نزدیک این مسائل و مشکلات را ببینند و لمس نمایند.

 

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی ایشان مبارزه با فساد بود که چه در دوران ریاست جمهوری و چه قبل از آن در دستگاه‌ قضا برای مبارزه با فساد تلاش‌های زیادی انجام داد و فسادستیزی سرلوحه این اقدامات بود و همیشه عدالت محوری و رفع تبعیض را در دستور کار قرار می‌داد.

 

امام جمعه موقت خرم‌آباد اظهارداشت: در واقع شهید آیت‌الله رئیسی حامی مظلومان و محرومان عالم هم بود به طوری که امروز می‌بینیم بعد از شهادت ایشان، از چندین کشور مختلف، عزای عمومی اعلام شده و مردمان این کشورها هم‌دردی کردند چرا که ایشان دارای ویژگی ‌هایی بودند که همه مردم عالم این صفات را می‌پسندیدند.

 

شمسی‌فر با تاکید بر اینکه این مسیر خدمت دولت با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت: ما امام راحل را از دست دادیم ولی شتاب انقلاب کم نشد، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم ولی محور مقاومت حرکت خود را با قدرت بیشتری ادامه داد لذا امروز همه از دست دادن چنین شخصیتی بسیار ناراحت هستیم اما مسیر انقلاب و خدمت به مردم با قدرت ادامه خواهد داشت.

مسیر خدمت تا شهادت

 

خون پاک شهدا، درخت انقلاب را تنومندتر می‌کند

امیرعلی‌حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: شهید آیت‌الله رئیسی سال‌ها به عنوان رئیس قوه قضائیه و پس از آن به عنوان یک شخصیت انقلابی مجاهدانه تلاش کرد ولی بعد از اینکه به عنوان ریاست جمهوری انتخاب شد، خدمات خود را در عرصه‌های مختلف و در عرصه بین‌المللی گسترش داد.

 

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی یک بار سازمان ملل عکس سردار شهید سلیمانی را بلند کرد و بار دیگر قرآن را بالا گرفت که با این اقدامات اقتدار را به همه دنیا نشان داد و در این مدت در عرصه بین‌المللی نیز اقدامات قابل توجهی را انجام داد.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: حمایت از فلسطین، طوفان الاقصی، وعده صادق و با سایر حمایت‌ها از محور مقاومت نشان داد که ایشان یار وفادار محور مقاومت بودند به طوری که شب گذشته اکثر ملل مسلمان و ملت‌های آزاده دست به دعا شدند لذا دعای خیر همه این عزیزان بدرقه راه وی خواهد بود.

 

امیری با اشاره به اینکه خون پاک شهدا، درخت انقلاب را تنومندتر می‌کند، عنوان‌ کرد: مشاهده کردیم که خون شهید سلیمانی در جهان غوغا کرد به طوری که در آمریکای لاتین که حتی مسلمان هم نیستند اما شهید سلیمانی را شهید راه حق می‌دانند که فردی بود که برای همه انسان‌‌ها دلسوزی می‌کرد لذا شهادت شهید سلیمانی سبب شد تا شهید سلیمانی بعد از شهادت هم اثرگذار باشد.

 

وی یادآورشد: نام آیت‌الله رئیسی در عرصه خدمت در تاریخ انقلاب ثبت شد که به عنوان شهید خدمت در همین راه به شهادت رسید، ایشان هر روز در نقطه‌ای بودند و به دنبال پُست و مقام نبود بلکه مرد میدان بود که در هنگام وقوع سیل و زلزله، احیای واحدهای تولیدی، افتتاح پروژه‌ها حضور داشت و برای رفع مشکلات مردم با روحیه جهادی خدمت می‌کرد.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهارداشت: هر کسی که قرار است به عنوان رئیس جمهور بعدی مشغول به کار شود باید با تاسی از رفتار شهید آیت‌الله رئیسی اقدام نماید و رئیسی‌گونه اقدام نماید و به مردم خدمت نماید چرا که شهید رئیسی نشان داد رئیس جمهور یعنی خدمت به مردم و باید در این عرصه قدم برداشت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از