حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت در انتخابات، امنیت‌آور است

مشارکت در انتخابات، امنیت‌آور است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مشارکت در انتخابات، امنیت‌آور است و باید در این انتخابات با مشارکت پرشور باردیگر حماسه آفرید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد اظهارداشت: پیشوایان معصوم ما به عنوان انسان‌هایی کامل، هم رابطه فردی با خدا داشتند و هم ارتباط با مردم داشتند و علاوه بر این، در فعالیت‌های سیاسی حضور مستمری داشته که در همین مسیر به شهادت رسیدند.

وی افزود: ۲۷ دی روز شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین نواب صفوی است که در سال ۴۴ به همراه تعدادی از یارانش به دست رژیم پهلوی به درجه شهادت رسیدند و بعد از ۱۰ سال مبارزه و جهاد مستمر در راستای همان ارزش‌هایی که امامین انقلاب فرمودند، این افراد به عنوان پیشتازان در راه خدا به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز فرار شاه از کشور گفت: این رژیم منحوس پهلوی علیرغم حمایت‌های شرق و غرب اما سرنگون شد که دلیل شکست آنها، حضور مردم در صحنه بود که به پشتوانه امام‌ راحل این انقلاب به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: ریاست جمهوری بر حرکت در مسیر قانون در اداره کشور تاکید کردند و بر نفی ساز و کارهای غیرقانونی تاکید داشتند و فرمودند هر کسی از مدار قانون خارج شود، فرصت خدمت از او گرفته می‌شود و این جای تشکر دارد و تقاضا می‌شود به استان‌ها هم نظری داشته باشد چرا که خارج از ساز و کار قانونی و تبعیض در برخی از استان‌ها هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو یادآورشد: مشارکت در انتخابات، امنیت‌آور است و مجلس شورای اسلامی در طول ۱۱ دوره قوانین موثری را مصوب کرده است و جایگاه مجلس رفیع است، قانون مقابله با تحریم‌ها از همین مجلس است، قانون جوانی جمعیت و رتبه‌بندی معلمان از همین مجلس مصوب شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از