حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری پلدختر:

مشکلات زیرساختی مناطق گردشگری پلدختر برطرف می‌شود

مشکلات زیرساختی مناطق گردشگری پلدختر برطرف می‌شود

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری پلدختر گفت: مشکلات زیرساختی مناطق گردشگری شهرستان پلدختر برطرف می‌شود.

علی محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با بیان اینکه شهرستان پلدختر دارای ۳۵۰ اثر ثبت شده و شناخته شده فرهنگی و طبیعی است، اظهارداشت: شهرستان پلدختر دارای جاذبه‌های طبیعی و شاخصی است که شهرت جهانی دارند از جمله غار کلماکره به عنوان ششمین گنجینه بزرگ جهان، پل کلهر به عنوان بلندترین پل جهان، دره خزینه، تالاب‌های ولیعصر و آبشار افرینه را می‌توان برشمرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه یکی از مشکلات زیرساخت‌های حوزه گردشگری نبود یا نواقص سرویس بهداشتی است با خرید تجهیراتی که توسط اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری انجام شد مشکل سرویس بهداشتی پارک‌ها، امامزادگان و مساجد برطرف گردید.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری پلدختر عنوان کرد: مشکل آنتن‌دهی غار کوگان و کاروانسرای چمشک وجود داشت که این مشکل در حال برطرف شدن است و قبل از عید نوروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: اصلاح ورودی تالاب‌های ولیعصر از طریق اعتبارات گردشگری در حال انجام است و برنامه داریم اقدامات خوبی در حوزه میراث فرهنگی تا پایان سال انجام دهیم.

عزیزی گفت: پنج نقطه در شهرستان شناسایی و توسط منابع طبیعی معرفی شده است و آماده واگذاری به بخش خصوصی برای ایجاد تاسیسات گردشگری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از